גרמניה: שליח חב"ד בעיר אולם העניק חנוכיה לנשיא

בעיר אולם שבגרמניה חגגו שליחי חב"ד מכל רחבי המדינה יחד עם נשיא גרמניה את אירוע חנוכת הבית לבית הכנסת החדש בעיר של קהילת חב"ד, והעומד בראשה השליח הרב שניאור טרבניק

בצל הדיווחים המגיעים מכל רחבי אירופה על דבר צעדים וסנקציות נגד מדינת ישראל, כאשר השגרירים של מדינת ישראל מזומנים לשיחות מחאה והבהרה, השגרירים של העם היהודי הלא הם שלוחי חב"ד המפיצים את אור התורה והקדושה בכל רחבי העולם, מזומנים לפגישות ואירועי הוקרה והערכה.

קרא עוד:

[postim]

בעיר אולם שבגרמניה חגגו שליחי חב"ד מכל רחבי המדינה יחד עם נשיא גרמניה את אירוע חנוכת הבית לבית הכנסת החדש בעיר של קהילת חב"ד, והעומד בראשה השליח הרב שניאור טרבניק.

האירוע התקיים באווירה טובה וחיובית והמתיחויות המדינות בין המדינות המייצגות את העמים שנכחו באירוע לא העיבו על האווירה החמה במפגש בין ראשי הקהילות השונות ברחבי גרמניה שליחי חב"ד המסורים ונשיא גרמניה ופמלייתו.

בסיום האירוע העניק שליח חב"ד במקום הרב שניאור טרבניק מנורת כסף לרגל חג החנוכה המתקרב ובא, חג המסמל את ניצחון היהודים על שונאיהם אשר רצו להעבירם מעל מצוות דתם, הנשיא הנרגש קיבל את התשורה ואף הצטלם עם קבוצת השליחים כשבידיו החנוכייה אותה קיבל לרגל חנוכת הבית וחג החנוכה הקרב ובא.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו