חבר מועצת בית שמש ערך סיום במסגרת שיעורו היומי

השבוע במהלך 'תשעת הימים' נערכה סיום מסכת יומא בבית המג"ש הרב ישעיה וייסמן חבר מועצת עיריית בית שמש, במסגרת שיעורו היומי הנמסר מידי ערב בבית המדרש בעלזא בשכונת רמת אברהם.

אחר סיום המסכתא הודה דומ"ץ בית המדרש הרה"ג ר' יוסף יהודה גרינוולד שליט"א להרב וייסמן על התמסרותו לחברי השיעור, וציין את האווירה שהשיעור    מקרין על כל אברכי בית המדרש, כל אברך שנכנס לבית המדרש בערב ורואה את השיעור מתקיים בקביעות ללא מניעות בכל יום ויום זה מחייב את כל יושבי ולומדי בית המדרש.

במהלך הסיום הגיע להשתתף  ח"כ הרב משה אבוטבול שחיזק את הנוכחים ובין דבריו הדגיש את חשיבות לימוד התורה ואת ההשפעה שיש ללימוד התורה על חינוך הילדים והאוירה בבית, כשאבא אומר לילדיו שהוא הולך מהבית לשיעור וילדיו רואים שזה לפני הכל אזי הם מתחנכים שהדבר שבאמת חשוב לאבא זה התורה הקד'.

המג"ש הרב ישעיה ויסמן האריך והעריך על גודל החשיבות שיש דווקא לאלו שעבדו קשה במשך היום ועל אף זאת בסוף היום כשהם יגעים באים ללמוד תורה, והרחיב במעלת החשיבות של העניין.

ברגשות נעלים ננעל המעמד כשחברי השיעור מביעים את הערכתם והוקרתם למג"ש החשוב שליט"א בתקווה לזכות ועוד ללמוד ולסיים עוד הרבה מסכתות אחרים ברוב אושר ותענוג.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו