Yaakov Naumi/Flash90

בעקבות העלייה בתחלואה: בברסלב נערכים לקראת אפשרות של סגירת השמיים

מספר ישיבות בחסידות ברסלב נערכים כבר בשבועות הקרובים להמריא לאומן שם ימשיכו ללמוד באוהלים מיוחדים שיוקמו, זאת בכדי שהם יוכלו להשתטח על ציון הרה"ק רבי נחמן מברסלב בר"ה הקרוב. ההיערכות מגיעה ברקע הדיווחים על סגירת נתב"ג

פחות מחודשיים לראש השנה ובחסידות ברסלב שוררת דאגה גדולה נוכח הדיווחים על כך שמסתמן כי כבר בתקופה הקרובה נתב"ג ייסגר לטיסות זאת בעקבות התפרצותה המחודשת של נגיף הקורונה.

על פי דיווחים שונים, במשרד הבריאות צפויים לכנס דיון כבר בקרוב ובמהלכו הם עתידים לשקול את סגירת נתב"ג בעקבות העלייה בתחלואה. עוד דווח כי מספר בכירים כבר עכשיו הביעו את כוונתם נגד העלייה ההמונית לאומן כמידי שנה בראש השנה.

מספר בכירים בחסידות ברסלב אומרים כי כבר עכשיו רואים את האנטישמיות של הממשלה החדשה שמשאירה הכל כרגיל אבל בעוד מספר שבועות רגע לפני ראש השנה אז "פתאום" הם יחליטו על סגירת נתב"ג.

בכיר בחסידות ברסלב אומר בשיחה ל'חדשות JDN', "זה שקוף לגמרי, עכשיו כשהחופש הגדול בפתח אין שום סגרים ושום הגבלות, אבל רגע לפני החגים, ורגע לפני ראש השנה אז בנט ושרי ממשלתו יודיעו בדרמטיות על סגר מהודק ויסבירו את הצעד במיליון מילים על התפרצות וסכנה".

יצוין כי במספר ישיבות של חסידות ברסלב נערכים כבר בשבועות הקרובים להמריא לאומן שם הם ימשיכו ללמוד באוהלים מיוחדים שיוקמו, זאת בכדי שהם יוכלו להשתטח על ציון רבם הרה"ק רבי נחמן מברסלב זיע"א בראש השנה הקרוב.

כזכור, רק במהלך השנה החולפת רבבות חסידי ברסלב נאלצו להישאר בישראל זאת בשל סגירת השמיים, אלפים שניסו להמריא ברגע האחרון דרך מדינות שונות נאלצו לשהות ימים ארוכים במעבר בלארוס ולאחר מכן שבו לישראל מבלי להגיע לאומן.

בכיר חרדי תוקף בשיחה ל'חדשות JDN' את עסקני ברסלב ואומר כי, "רק לפני מספר חודשים הם הסבירו כמה חשוב שלא להצביע למפלגות החרדיות בגלל נושא אומן, בא נראה אותם עכשיו מצליחים להעביר מתווה עם בנט, לפיד וליברמן. האשמה על הצוואר שלהם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תשאלו את הבכיר החרדי למה פעם קודמת שהצבענו זה לא ממש עזר לנו להגיע לאומן , אז שישבו בשקט ופשוט לא יפריעו

לכל העסקנים החרדים החשובים,
אנחנו חסידי ברסלב הצבענו לרשימות החרדיות, על אף הקושי בדבר והזלזול בנו.
לא משנה כמה הממשלה הנוכחית תנסה להפריע, היא לא תצליח כמו הקודמת..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו