בגור הודיעו לחסידים:

צילום: דוברות המשטרה

בגור הודיעו לחסידים: "בשל החום הכבד – מומלץ שלא לצאת לטיולים" • האזינו

לאחר שאחד מבחורי החסידות התייבש במהלך טיול ופונה לבית החולים הורה האדמו"ר מגור לשגר הודעה לרבבות החסידים ולהודיע כי מומלץ שלא לצאת בימים אלה לטיולים בשל החום הכבד. בהודעה נאמר כי אם יוצאים יש לעצור כל חצי שעה למנוחה ולשתייה

WhatsApp Audio 2021-07-20 at 12.16.45

הודעה שוגרה בשעות האחרונות לרבבות חסידי גור על ידי הרב מוטל דריימן בה נאמר בהוראתו של כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א כי מומלץ שלא לצאת בימים חמים אלה לטיולים זאת בשל החום הכבד השורר ברחבי הארץ.

ההודעה מגיעה לאחר שאמש אחד מבני החסידות שיצא לטיול פונה לבית החולים במצב קשה לאחר שהתייבש מפאת החום הכבד. בהודעה אף נקראו החסידים להתפלל לרפואתו של הבחור פנחס מנחם בן דליה הזקוק לרחמי שמים מרובים.

בהודעה אף ציין הרב מוטל דריימן כי אם כן יוצאים לטיולים אזי לא ללכת יותר מזמן של חצי שעה ברצף בלי עצירה למנוחה ושתייה זאת בשל חשש הסכנה בשל החום הכבד.

יצוין כי ההודעה מגיעה לאחר הוראתו הישירה של האדמו"ר מגור אשר ידוע בהקפדתו על עניין 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם', לאחר שהרבי עודכן כי אחד הבחורים התייבש ופונה לבית החולים הוא הורה לצאת בהודעה החריגה לרבבות החסידים בכדי שיישמרו בימים חמים אלה.


צילום: דוברות משטרה

כזכור, הלילה דיווחנו כי בחור ישיבה שהיה בטיול בנחל נמרוד שברמת הגולן, פונה במסוק לבית החולים זיו כשהוא עם סימני מכת חום, מורדם ומונשם. הצעיר, כבן 22, חולץ על ידי צוות מד"א בסיוע יחידת חילוץ גולן. במד"א עדכנו כי בשעה 19:50 התקבל דיווח במוקד הארגון במרחב ירדן על צעיר עם סימני מכת חום במהלך טיול בנחל נמרוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע יחידת חילוץ גולן מעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוק מד"א לבי"ח זיו צעיר בן 22 מורדם ומונשם עם סימני מכת חום.

הציבור נקרא להתפלל לרפואת הבחור פנחס מנחם בן דליה לרפואה שלימה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture