בברכתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א: למעלה מ 1000 יתומים ויתומות יוצאים בימים אלה לקעמפים ומחנות הקיץ של ארגון 'זה לזה'

מחנה הבנות מתקיימת בצפון הארץ תוך קיום פעילויות מגוונות וייחודית מעמד מרטיט במיוחד יהיה מעמד קבלת עול מלכות שמים עם הרבנית רוטנברג מייסדת הארגון לקראת הפעילויות התקיים הכנה לצוותות מדריכי קעמפים ומחנות הקיץ לבנים וצוות מדריכי מחנות הקיץ לבנות, בהם קיבלו הדרכה מפורטת מנכ"ל הארגון הרב שמואל הולס: "ימי הפעילות שאנו מקיימים הם כמו החמצן של היתומים. הם מחכים לזה כל השנה"

לאחר חודשים של הכנות, בימים אלה יוצאים ילדי משפחת 'זה לזה' – היתומים מכל רחבי הארץ, למחנות ופעילויות הקיץ הגדולים שיתקיימו בימי בין הזמנים לבנים ולבנות בנפרד.

השנה ההשקעה משמעותית יותר וזאת בעקבות עשרות משפחות חדשות שהצטרפו אחרי שנת קורונה והאסונות שהשאירו למעלה ממאה יתומות חדשות שהצטרפו למעגל המשפחתי של 'זה לזה'.

ברכת הדרך מיוחדת התקבלה בהתרגשות ממרן שר התורה לשמירה והצלחה לכל יתומי זה לזה וברכה מיוחדת למסייעים והתורמים לשמירה, ברכה וסייעתא דשמיא.

מחנה הבנות מתקיימת בצפון הארץ ובמסגרתו ייצאו המשתתפות לפארק אקסטרים, טיולי קיאקים,, בריכת שחייה, כאשר במקום המחנה עצמו ייהנו המשתתפות ארוחות עשירות ומפנקות, מזכרות מיוחדות ופינוקים נוספים לצד הפעילויות וההרצאות בליווי צוות חינוכי שיפקח מקרוב על צביון המחנה ע"פ הנחיות הוועדה הרוחנית בראשות הגרמ"ש קליין שליט"א.

במחנה יתקיים מעמד מרומם ומרגש של קבלת עול מלכות שמיים עם נשיאת הארגון הרבנית רוטנברג- אם האלמנות והיתומים, המחזה המרגש מתרחש מדי שנה במהלך ימי המחנה ועין לא נותרת יבשה במעמד מרטיט זה.

לקראת הפעילויות התקיים ערב הכנה לצוותות מדריכי מחנות הקיץ לבנים ומדריכות מחנות הקיץ לבנות, בהם קיבלו הדרכה מפורטת.

עוד לפני כן ביקרו אנשי צוות הנהלת זה לזה בשטחי הפעילות על מנת לקדם את התוכניות המגוונות ועל מנת לפעול לקיום המחנה על הצד הטוב ביותר כדי שכל המשתתפים יקבלו את המטען החוויתי והרוחני שיהיה להם לצידה לדרך בהתמודדות הלא פשוטה שהם עוברים בביתם.

מנכ"ל הארגון הרב שמואל הולס: "ימי הפעילות שאנו מקיימים הם כמו החמצן של היתומים. הם מחכים לזה כל השנה, וזה נותן להם אפשרות לצאת מכל ההתמודדות היומיומיות הלא פשוטות וליהנות, ולחוות חוויות מעצימות ומהנות. אנו עמלים זמן רב על ארגון המחנות לכל פרט ופרט על מנת למקסם את החוויה וההעצמה שתהיה לילדים, השותפים והתורמים הם אלו שבזכותם זוכים היתומים לימי העצמה וחיזוק לכל ימות השנה.".

במקביל לפעילויות המתקיימות, נרתם עם ישראל בהמוניו להיות לעזר ומסייע על מנת להוציא לפועל את התוכניות. בין היתר נרשמה התרגשות והיענות רבה במוקד הישועות בטלפון 1800-800-444  לאור ברכתו המיוחדת של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א שבירך את כל התורמים ואלו המאמצים יתום לימי בין הזמנים, כי "יזכו לשמירה כפולה ומכופלת עבורו ועבור בני ביתו".

ארגון 'זה לזה' שבנשיאות הרבנית רוטנברג, אם האלמנות והיתומים, זוכה לפעול למען האלמנות והיתומים בישראל, ומשמש עבורם בית חם בתמיכה וסיוע בכל הנצרך, כבר 27 שנה, וזכה לברכתם ועידודם של מרנן ורבנן גדולי ישראל זצוק"ל, ולהבדלחט"א מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א.

בין הפעילויות המפיחות רוח חיים באלמנות והיתומים: קבוצות תמיכה, קורסים, סדנאות, טיולים מאורגנים לאלמנות ונופשים על מנת לנסוך בהם כוחות מחודשים, קעמפים ומחנות למאות יתומים ויתומות בכל קיץ, בר מצווות ליתומים, מערכת חונכים ארצית ע"י אברכים מומחים שמלווים את היתומים בתחום הלימודי ובפן הרגשי, המערכת מנוהלת על ידי צוות חינוכי מקצועי, ועוד.

במשך השנים תמך וסייע הארגון ביותר מ-6000 אלמנות ו-11 אלף יתומים אשר זוכים לסיוע, ייעוץ, אוזן קשבת ותמיכה מכל סוג שהוא.

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture