קרעו שערי שמים: התלמידים התבשרו על מחלתו הקשה של ראש הישיבה

הגאון רבי צבי יהודה גרשונוביץ משמש מזה שנים רבות כראש ישיבת 'שכר שכיר' בנתיבות, במהלך התקופה האחרונה הוא נעדר רבות מהיכל הישיבה לתמיהתם של הבחורים. כעת התבשרו בני הישיבה כי רה''י חלה במחלה הקשה ל''ע והוא זקוק לרחמי שמים מרובים

במהלך התקופה האחרונהראש ישיבת 'שכר שכיר' הגאון רבי צבי יהודה גרשונוביץ שליט"א חש שלא בטוב, מפעם לפעם הוא אף נעדר מהיכל הישיבה הממוקמת בעיר נתיבות ופעמים רבות אף נעדר משיעורים שהוא עצמו היה אמור למסור לתמיהתם הרבה של מאות הבחורים.

כעת, במהלך הימים האחרונים התבשרו בני הישיבה כי ראש הישיבה הנערץ הגאון רבי צבי יהודה גרשונוביץ שליט"א חלה במחלה הקשה ל"ע, ובשל כך הוא נעדר פעמים רבות ואף נזקק לטיפול רפואי ולאשפוז בבית החולים.

מצבו נחשב עד לפני כשבוע ליציב וטוב אך במהלך הימים האחרונים חלה הידרדרות במצבו הרפואי והוא פונה לבית החולים שם הוא מאושפז כשהוא זקוק לרחמי שמים מרובים. בחורי הישיבה מספרים ל'חדשות JDN' כי מאז שהם קיבלו את הבשורה הם לא מפסיקים להתפלל וללמוד לרפואתו השלימה.

רק ביום חמישי האחרון הגיעו עשרות בחורים מישיבת 'שכר שכיר' לציון מרן בעל ה'חזון איש' זיע"א בבני ברק שם הם קרעו שערי שמים לרפואתו. בתוך כך, בהיכל הישיבה הודיעו כי מעתה ואיך הלימוד והתפילות יהיו לזכותו ולרפואתו של ראש הישיבה.

תלמידיו ומקרוביו מבקשים מהציבור די בכל אתר ואתר להרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה והמהירה של ראש הישיבה הגאון רבי צבי יהודה בן פסיה בתוך שאר חולי ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו