Yaakov Naumi/Flash90.

בכיר במשרד הבריאות באוקראינה: "מצב התחלואה באומן טוב; החסידים יוכלו להגיע"

בכיר במשרד הבריאות באוקראינה אמר שמרבית תושבי העיר אומן בייחוד אלה שעובדים בתחומי המלונאות וההסעדה התחסנו נגד נגיף הקורונה, דבר שיאפשר את הגעתם של רבבות החסידים לקראת ראש השנה לאומן ולפקוד את ציונו של הרה"ק רבי נחמן מברסלב זיע"א

פחות מחודש לראש השנה: בכיר במשרד החוץ באוקראינה אמר היום (שני) כי המדינה תאפשר הגעת חסידים לאומן בחג, וכי מצב התחלואה בעיר טוב, כך על פי הדיווח ב'כאן חדשות'.

עד לאחרונה נחשבה אוקראינה למדינה צהובה, שטיסה אליה אינה מחייבת בידוד מלא בחזור עבור מחלימים ומחוסנים, אך לפי רשימת סיווג המדינות החדשה, שתיכנס לתוקף ב-11 באוגוסט, המדינה נחשבת לכתומה וכזו שמחייבת בידוד מלא.

בכיר במשרד הבריאות באוקראינה אמר שמרבית תושבי העיר אומן בייחוד אלה שעובדים בתחומי המלונאות וההסעדה התחסנו נגד נגיף הקורונה. עוד נאמר כי משרד הבריאות האוקראיני צפוי לנקוט באמצעי הגנה, שיכללו מדידת חום לרבבות החסידים הצפויים לפקוד את ציונו של הרה"ק רבי נחמן מברסלב זיע"א.

יצוין כי, עסקני חסידות ברסלב עמלים בכל התקופה הזו בכדי להשיג פתרון מוסכם וברור עם הממשלה ועם רשויות אוקראינה, למרות הקשיים ניתן לומר כי הטיסה השנה תהיה כבכל שנה אם כי עם הגבלות כאלה ואחרות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו