הלם בקריית גת: המתנדב המסור שקבע עיתים לתורה נפטר מנגיף הקורונה

הרב נתן גורמן היה חסיד גור שהתגורר בעיר קריית גת. למרות עיסוקיו הרבים הוא קבע עיתים לתורה בכל יום באופן מעורר השראה. בתקופה האחרונה הוא נדבק בנגיף הקורונה זאת לאחר שלא התחסן. לאחר הידרדרות במצבו הלילה הוא נפטר

ברוך דיין האמת: מבית החולים ברזילי באשקלון הגיעה במהלך הלילה האחרון (מוצאי שבת) הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הרב נתן גורמן ז"ל מחסידי גור שהתגורר בקריית גת זאת לאחר שנדבק בנגיף הקורונה והוא בשנת השלושים ושמונה לחייו.

המנוח הרב נתן גורמן ז"ל השתייך לחסידות גור, לאחר נישואיו הוא השתקע בעיר קריית גת שם הוא החל להתנדב בארגון מד"א כשהוא מעניק סיוע רפואי לרבים אשר נזקקו לכך.

למרות עיסוקיו הרבים מספרים מכריו כי בכל יום הוא היה קובע עיתים לתורה באופן מעורר השראה. "בכל יום היית רואה אותו מגיע לשטיב'ל של החסידות ולומד במשך שעה ארוכה חוק בל יעבור", מספרים ידידיו.

המנוח שלא התחסן בחיסון נגד נגיף הקורונה נדבק במהלך השבועות האחרונים בנגיף, מצבו הידרדר במהירות והוא פונה לבית החולים. מיד לאחר אשפוזו הוא אמר לחבריו כי הוא מתחרט על ברגע שהוא לא לקח את החיסון, כלשונו.

במהלך השבת האחרונה מצבו הידרדר עוד ועוד עד שבמהלך הלילה האחרון השיב הוא את נשמתו ליוצרה למגינת לב. המנוח הותיר אחריו את רעייתו האלמנה שתחי' ושלושה יתומים רכים הממאנים להינחם אחר פטירתו של אביהם. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו