טיוטה אוטומטית

צילום: אחים לענטשעווסקי

בחסידות גור הודיעו: להתחסן במנת החיסון השלישי נגד נגיף הקורונה

לאחר תקופה שלא הייתה הוראה נחרצת בחסידות גור בנושא מנת החיסון השלישי פורסם מכתב של העסקן הרפואי הרב יעקב שקול בו הוא מורה לצאת ולהתחסן בשל העלייה בתחלואה • כן נכתב כי גם ילדים מגיל 12 יכולים ליטול את החיסון

בחסידות גור פרסמו במהלך הלילה האחרון הודעה חריגה בנוגע לחיסונים נגד נגיף הקורונה בככל ובהקשר למנת החיסון השלישי בפרט וזאת בשל המשך התפשטות הנגיף בעולם כולו, יצוין כי עד עתה נמנעו בחסידות מלהביע דעה נחרצת בנושא מנת החיסון השלישי וההודעה בעניין היא תקדימית.

בהודעה שנכתבה על ידי העסקן הרפואי הרב יעקב שקול מחסידי גור נכתב כי ראשית כל מי שעדיין לא קיבל את החיסון יש לו לקחת את החיסון בהקדם.

במכתב המפורט נכתב עוד כי בעקבות העלייה בתחלואה של נגיף הקורונה מחלימים שעבר להם שלושה חודשים מההחלמה יתחסנו חיסון אחד. מי שלא מחלים ישלים לשלושה חיסונים לפי ההנחיות. חיסון שלישי רק אחרי שעבר חמישה חודשים מהחיסון הראשון והשני.

עוד כותב העסקן הרפואי הרב יעקב שקול לחסידי גור כמו ניתן ליטול את החיסונים של חברת "פייזר" או "מודרנה". במכתבו הוא מוסיף כי כל ההוראות הנ"ל חלים על כל אחד מגיל 12 ומעלה ובכל המצבים שהרופאים מורים להתחסן.

בסיום המודעה החריגה שהתפרסמה הלילה בחסידות גור נכתב כי למי שמתחסן מומלץ לעשות זאת בימים הקרובים בכדי להגיע לחגים מחוסן. בנוסף, למי שיש חולה מאומת בביתו ימתין עד להחלמתו ורק אז יקח את החיסון נגד נגיף הקורונה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו