לאחר שחלה בנגיף הקורונה: האברך הצעיר ששימש כשליח חב"ד בכפר יונה נפטר

המנוח הרב יריב שמעון אלוני ז"ל חזר בתשובה לפני למעלה משני עשורים. הוא דבק במשנת חסידות חב"ד והחל לקרב עוד יהודים רבים לאביהם שבשמים. לפני תקופה הוא נדבק בנגיף הקורונה ומאז מצבו ידע עליות ומורדות

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו בדמי ימיו של הרב יריב שמעון אלוני ז"ל אשר שימש במשך שנים כשליח חב"ד בכפר יונה זאת לאחר שנדבק בנגיף הקורונה והוא בשנת הארבעים וחמש לחייו.

המנוח הרב יריב שמעון אלוני ז"ל חזר בתשובה לפני למעלה משני עשורים. הוא דבק במשנת חסידות חב"ד והחל לקרב עוד יהודים רבים לאביהם שבשמים.

במשך שנים הוא שימש כשליח חב"ד בכפר יונה כאשר הוא מחזק ומעודד אנשים רבים. הוא נהג לערוך התוועדויות רבות כשהוא תמיד נושא דברי חיזוק בצורה מעוררת השראה.

לפני תקופה הוא נדבק בנגיף הקורונה ומאז מצבו ידע עליות ומורדות. במהלך ראש השנה חלה הידרדרות חמורה במצבו והבוקר השיב הוא את נשמתו ליוצרה למגינת לב כשהוא מותיר אחריו את רעייתו האלמנה שתחי' ושמונה יתומים רכים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אוי חבל על דאבדין. ובלי קשר ספציפי על מושא הכתבה. חבל שהולכים לבתי החולים שלא בטוח עובדים טוב כרגע, מחוסר תקציב וכוח אדם…. לפעמים מוטב להישאר בבית.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו