יבקר בהיכלי התורה והישיבות: ראש ישיבת סלבודקא ימריא למסע היסטורי בארה"ב

צילום: שוקי לרר

יבקר בהיכלי התורה והישיבות: ראש ישיבת סלבודקא ימריא למסע היסטורי בארה"ב

ראש ישיבת סלבודקא מרן הגאון רבי דב לנדו צפוי להמריא במוצאי השבת הקרובה למסע היסטורי בארה''ב במסגרתו יישא דברי חיזוק בהיכל ישיבת ''בית מדרש גבוה'' בליקווד ובישיבה בפילדלפיה בראשות מרן הגר''ש קמינצקי • כל הפרטים

התרגשות שיא בקרב יהדות ארצות הברית לקראת נסיעתו ההיסטורית של ראש ישיבת סלבודקא מרן הגאון רבי דב לנדו שליט"א אשר ימריא במוצאי השבת למסע חיזוק בקרב קהילות החרדים בארצות הברית.

המסע שייערך בפועלו של הנגיד ר' שמעון גליק אשר לפני שנים היה מארגן את מסעותיו הנדירים של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן זיע"א לארצות הברית. במהלך מסע החיזוק צפוי ראש הישיבה לשאת דברי חיזוק בהיכלי התורה בארצות הברית ולהביא את דבר השם לעם שמעבר לים.

ל'חדשות JDN' נודע כי במסגרת המסע ההיסטורי צפוי ראש ישיבת סלבודקא מרן הגאון רבי דב לנדו שליט"א להגיע להיכל ישיבת "בית מדרש גבוה" בליקווד שבארצות הברית ולאחר מכן יבקר בישיבה המרכזית בפילדלפיה העומדת בראשותו של זקן ראשי הישיבות בארה"ב מרן הגאון רבי שמואל קמינצקי שליט"א.

ממקום למקום בתוך רחבי הערים בארה"ב צפוי ראש הישיבה להתנייד עם מסוק מיוחד שינגיש בעבור ראש הישיבה את היכלי התורה הרבים הממוקמים בניו יורק הגדולה. מדובר במסע נדיר אשר יכה גלים בארה"ב החרדית כולה.

אמש עלה הגר"ד לנדו למעונו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א ברחוב ראב"ד בבני ברק בכדי לקבל את ברכתו לקראת המסע ואף לשמוע מה לומר ליהדות ארצות הברית הממתינה למוצא פיו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו