אחות בית ההחלמה בטלזסטון: "מי שראה את התינוק הזה התחיל לבכות"

"קיבלנו אותו אחרי הברית ואפילו לא ידענו מה השם שלו, רק ידענו שמעולם לא ראה את אמא שלו והיא מאושפזת בטיפול נמרץ שערי צדק במצב קשה מאוד" מספרת האחות בבית החלמה טלזסטון

"בצהריים התקשר האבא מרוסק לשמוע מה שלום הבן שלו, סיפרנו לו על האהבה של הצוות ושאלנו לשמו, הוא ענה 'יענקי' והתחיל לבכות.

היולדות ששמעו על המקרה, בקשו לקחת אותו קצת לחדר, להעניק לו אהבה ולשיר לו. כמה ימים מאוחר יותר, ספרו לנו על הלוויה וכל מי שראה אותו התחיל לבכות.

יענקי היה תינוק יפה, שקט ורגוע, כאילו הבין שאין מי שירגיע את הבכי שלו והחליט להשלים עם העולם התלוש אליו נולד"

לסיפור המלא הקליקו כאן>>>

בשבוע שעבר פורסמה הידיעה על פטירת היולדת הצעירה אסתר בלוי ע"ה(22) שנפטרה במהלך לידת בנה השני.

אסתר ויואל בלוי התגוררו בשכונת מקור ברוך בירושלים יחד עם בנם אליעזר בן ה1.5. לפני מספר חודשים החלה לחוש ברע  והרופאים הורו לה על מנוחה ביתית עד הלידה. אסתר שעבדה כגננת עזבה את מקום העבודה וצפתה לבשורות טובות.

ביום שלישי לפני כשבועיים התמוטטה בביתה, כוחות מד"א שהוזעקו לזירה ביצעו בה פעולות החייאה ראשוניות והבהילו אותה למצב אנוש בבית החולים שערי צדק בירושלים.

בעלה ששהה לצד מיטתה, ביקש להעביר את התינוק באופן זמני להשגחה בבית החלמה עד שאימו תבריא, אך למרבה הצער לאחר כשבועיים היא נפטרה כשהיא מותירה אחריה את אליעזר בן ה1.5 ויענקי בן השבועיים.

חני סגל, אחות לשעבר בבית החלמה טלזסטון וקרובת משפחתו של התינוק ספרה בכאב: "מיד כששמעתי על אסתי, לקחתי פיקוד על התינוק והחלטתי להיות הקו המגשר בין בית החלמה לאלמן הצעיר, בכל ערב שבת התקשרתי לוודא שיש אחות מסוימת שלוקחת עליו פיקוד ודואגת רק לו.

הצוות התגייס בצורה יוצאת מן הכלל, קנו לו בקבוק מיוחד מתנה, תלו מעל העריסה שלו קישוטים ואיחולים, עשו לו מעקב רופאים קפדני ובילו לידו שעות ארוכות.

כרגע אף אחד לא דיבר על תשלום, כי כולם מבינים שהמצב רגיש והאלמן נשאר חסר כל,  אבל אני יודעת שמדובר בעלות אשפוז גבוהה ממש"

בימים אלה מתקיימת מגבית מיוחדת עבור התינוק הקטן, אחיו והאב הצעיר שנותר חסר כל.

להשתתפות הקליקו כאן>>>

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו