Tomer Neuberg/Flash90

הלם בחוג תלמידי ה"חזון איש": בנו של הגאון רבי גדליה נדל הסתלק לבית עולמו

הגאון רבי ברוך אברהם נדל זצ"ל היה מחשובי תלמידי החכמים שבעיר בני ברק. כבנו של הגאון רבי גדליה נדל זצ"ל הוא היה נחשב לגאון מופלג וכמי שהיה בקי בתורת רבם מרן החזון איש זיע"א. לאחר יסורים קשים השיב את נשמתו ליוצרה

ברוך דיין האמת: במהלך הלילה האחרון הסתלק לבית עולמו הרב הגאון רבי ברוך אברהם נדל זצ״ל אשר היה נחשב לאחד מגדולי התלמידי חכמים שבעיר בני ברק זאת לאחר יסורים קשים ומרים ל״ע והוא בשנת השבעים לחייו.

המנוח הרב הגאון רבי ברוך אברהם נדל זצ״ל נולד בעיר בני ברק לאביו הגאון רבי גדליה נדל זצ״ל אשר היה מגדולי רבני תלמידי מרן ה״חזון איש״ זיע״א. בבית זה ינק ברוך אברהם תורה ויראת שמים טהורה, כמו גם דקדוק הלכה.

המנוח היה נחשב לאחד מגדולי התלמידי חכמים שבעיר בני ברק, רבים מחוג תלמידי החזון איש היו מתייעצים עמו בשלל נושאים, שכן הוא היה נחשב לגאון ולחכם מופלג וכמי שהיה בקי בתורת רבם הענק.

בתקופה האחרונה חלה הרב הגאון רבי ברוך אברהם נדל זצ״ל במחלה הקשה ל״ע, רבים קרעו שערי שמים לרפואתו, אך במהלך הלילה האחרון נגזרה הגזירה והוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה למגינת ולדאבון לב. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הלוויתו תצא בשעה 10 מביתו ברחוב אמרי חיים בעיר ותעבור דרך ביהכנ"ס לדרמן, בדרכה לבית החיים סגולה בפתח תקווה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בחוג תלמידי החזו"א. וסתם כל בני ישראל זו לא אבידה?! אני ספרדי, מה לי זה מחליק?! ומי שהוא חסיד, הכל טוב?! אם נפטר ח"ו מישהו חסיד אז זה מכה לחסידות?! ברור שלא התכוונתם למה שאני כותב, אבל הכותרת לא נשמעת טוב, טעון שיפור.

בסד
ה נתן ה לקח יהי שם ה מבורך.למשפחה ולאבלים תנוחמו מהשמיים.ברוך אתה ה דיין האמת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו