Yaakov Naumi/FLASH90

דאגה בעולם התורה: מרן ראש הישיבה נמצא חיובי לנגיף הקורונה

מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א ערך הבוקר בדיקת קורונה לפיה הוא אכן חיובי לנגיף זאת לאחר שהוא לא חש בטוב במהלך הימים האחרונים. הדבר מגיע למרות זהירותו הרבה במהלך כל תקופה הקורונה


רבינו מרן שליט"א בתפילת שחרית הבוקר במעונו

מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט״א אשר נזהר ונשמר כל העת מפני נגיף הקורונה, נמצא הבוקר (ראשון) חיובי לנגיף, זאת לאחר בדיקה שהוא ערך בעקבות חולשה מתמשכת.

ל׳חדשות JDN’ נודע כי מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט״א לא חש בטוב מספר ימים, כעת בעקבות עלייה בחום גופו הוא ערך בדיקת קורונה, לפיה הוא אכן חיובי לנגיף.

ראש הישיבה בן התשעים ושמונה בלע״ה חוסן בארבעה מנות נגד נגיף הקורונה והוא מוביל כל העת את החובה והזהירות מפני הידבקות בנגיף. לאורך כל התקופה ישב ראש הישיבה מאחורי מחיצת זכוכית מיוחדת ורק כך התפלל וקיבל קהל.

מקורביו ותלמידיו מבקשים מהציבור די בכל אתר ואתר לקרוע שערי שמים לרפואתו השלימה והמהירה של מרן ראש הישיבה הגאון רבי ירחמיאל גרשון בן מרים בתוך שאר חולי ישראל.

1 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רבים צריכים לו עיני כל ישראל נשואות אליו לעצותיו וברכותיו כמה חולים קשה ומתים נמנעו בגלים הראשונים בזכות הדרכותיו ורוח קדשך אל תקח ממנו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו