למרות שנדבק בקורונה: האדמו״ר מתולדות אברהם יצחק ערך את הטיש המסורתי

האדמו״ר מתולדות אברהם יצחק שנדבק בערב שבת קודש בנגיף הקורונה ערך את הטיש המסורתי לכבוד שבת שירה בהשתתפות אלפים. בשל החשש מהידבקות ישב הרבי מרוחק מאלפי החסידים

אלפים נהרו בליל השבת לעריכת שולחנו הטהור של כ״ק האדמו״ר מתולדות אברהם יצחק שליט״א שעורך מידי שנה בשנה טיש מיוחד לרגל שבת שירה. האלפים נהרו למקום זאת למרות חולשתו של האדמו״ר אשר בערב שבת קודש נדבק בפעם השנייה בנגיף הקורונה.

ל׳חדשות JDN’ נודע כי בימים האחרונים חש האדמו״ר מעט שלא בטוב. ביום חמישי ערך האדמו״ר בדיקת קורונה ובסמוך לכניסת השבת הגיעה התשובה לפיה הוא אכן חיובי לנגיף.

הרבי למרות חולשתו הרבה הודיע כי הוא יערוך את הטיש בליל שבת כמנהגו בקודש וזאת בכדי לא לאכזב את האלפים שנוהרים למקום מידי שנה בשנה בשבת בשלח – שירה.

בכדי למנוע הדבקה ישב האדמו״ר מרוחק מאלפי החסידים ואף לא בא עמם במגע. החסידים ציינו כי בשל חולשתו בנו של האדמו״ר קרא את השירה ולא הרבי בעצמו כפי שהוא נוהג מידי שנה בשנה.

כזכור, גם בשנה שעברה ערך הרבי את שולחנו הטהור ברחובות מאה שערים זאת בשל ההגבלות שהוטלו על בתי הכנסת עם פרוץ נגיף הקורונה. תיעודים שהופצו אז בתקשורת גרמו לסערה רבתית במיוחד.

בחסידות קוראים להעתיר בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה והמהירה של כ״ק האדמו״ר רבי שמואל יעקב בן יענטא בתוך שאר חולי ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו