חבר ה'דומא' הרוסי מתרגש: ראיתי שוב את הבית היהודי של הורי

"נזכרתי בהרבה דברים וידעתי הרבה דברים חדשים" – אמר מר רעייסין – "נולדתי בעיירת רצ'יצה ברוסיה הלבנה, ביקרתי שם לאחרונה, בין היתר ביקרתי בבית העלמין היהודי, שם קבורים אבותיי. וכאן במוזיאון היהודי במוסקבה שוב ראיתי את רצ'יצה. ושוב ראיתי מול עיניי את הבית היהודי של הורי היקרים"

חבר הפרלמנט הרוסי (ה'דומה') מר וולדימיר רעייסין, ביקר ב'מוזיאון היהודי החדש', בליווי יוזם המוזיאון כבוד הרב הראשי הגר"ב לאזאר שליט"א.

קרא עוד:

[postim]

"נזכרתי בהרבה דברים וידעתי הרבה דברים חדשים" – אמר מר רעייסין – "נולדתי בעיירת רצ'יצה ברוסיה הלבנה, ביקרתי שם לאחרונה, בין היתר ביקרתי בבית העלמין היהודי, שם קבורים אבותיי. וכאן במוזיאון היהודי במוסקבה שוב ראיתי את רצ'יצה. ושוב ראיתי מול עיניי את הבית היהודי של הורי היקרים".

לוולדימיר רעייסין קשר ישיר להקמת המוזיאון היהודי במוסקבה. כאשר המוזיאון היה בשלבי התכנון היה רעייסין סגן ראש העיר מוסקבה לענייני בניה ופיתוח והוא היה זה שהיה אחראי להקצבת הבניין שבו נפתח המוזיאון הגדול.

יצויין, שמאז פתיחתו לפני כחודשיים ביקרו במקום אלפים רבים, העומדים משתוממים ונפעמים מול המוזיאון היחודי והחדש מסוגו בעולם, המשלב שיא של טכנולוגיה עם נוחות למבקרים הרבים.

חבר הפרלמנט במוזיאון:

חבר הפרלמנט הרוסי במוזיאון חבר הפרלמנט הרוסי במוזיאון (1) חבר הפרלמנט הרוסי במוזיאון (2) חבר הפרלמנט הרוסי במוזיאון (3)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כתבתי ספר שירה ברוסית על היהודים. אני מעוניין לשלוח לפוטין ולקובזון.
ברצוני לקבל כתובות במוסקבה ומבקש את עזרתכם
ויגדורצ'יק

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו