ירושלים: סמינר 'בנות אלישיב' שוקלים לפתוח כיתה נוספת

בעקבות הביקוש הרב שוקלים בסמינר 'בנות אלישיב' בירושלים לפתוח כיתה נוספת. הנהלת הסמינר נפגשו עם סגן שר החינוך, ח"כ הרב מנחם אליעזר מוזס. שסיפר על פעילותו בקדנציה החולפת למען חינוך ילדי ישראל.

הנהלת סמינר 'בנות אלישיב' נפגשה בשבוע האחרון עם ח"כ הרב מנחם אליעזר מוזס, סגן שר החינוך על מנת לדון בהעמקת שיתוף הפעולה בין משרד החינוך לסמינר שהוקם בברכתם ובעידודם של מרנן ורבנן גדולי ישראל, לזכרו של מרן פוסק הדור הגאון רבי יוסף שלום אלישיב זצוק"ל.

קרא עוד:

[postim]

ח"כ הרב מנחם אליעזר מוזס סגן שר החינוך בירך על הקמת הסמינר לזכר מרן פוסק הדור רבי יוסף שלום אלישיב זצוק"ל, וציין בדבריו, כי עתיד חינוך ילדינו, עומד בראש סדר העדיפויות ובכל תקופת כהונתו במשרד החינוך בשנים האחרונות פעל רבות למען חינוך ילדי ישראל בכל רחבי הארץ.

הנהלת סמינר 'בנות אלישיב' שבראשות הגאון הרב דניאל יוסף זאדה מרביץ תורה בירושלים והרב יהושע שרבאני איש עשייה בירושלים ואיש אמונם של גדולי ישראל –דיווחה לסגן שר החינוך על מאות הורים אשר רשמו כבר את בנותיהן לסמינר ולאור הביקוש הרב, שוקלים בהנהלת הסמינר לפתוח כיתה נוספת. כאשר הקו המרכזי המנחה את הנהלת הסמינר הינו סמינר ייחודי ואיכותי לבני תורה, הצורך לכך נוצר, לאור הביקוש הרב מקרב אברכים בני תורה ומשפחות איכותיות, החפצים ודוגלים בחינוך הטהור לבנותיהן, על פי דעת תורה צרופה בהכוונתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שיהווה פתרון אמיתי לבנות אברכים בני תורה ומשפחות מיוחסות ושמורות. יצוין, כי בראש צוות המחנכות עומדת המחנכת הדגולה י. אלישיב מנהלת 'בית יעקב' גבעת שאול שקיבלה על עצמה לשאת בעול לע"נ חמיה מרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל, ולאור החסר הגדול בסמינר ייחודי לבני הישיבות.

ח"כ הרב מנחם אליעזר מוזס, סגן שר החינוך הבטיח, כי ישתדל לעזור ככל שניתן לפיתוח ושגשוג הסמינר. הרב שמעון אזרזר מרכז ועדת הרישום', הודה לסגן השר ולאנשי לשכתו על עזרתם הרבה: "נכחנו כמו תמיד באוזן הקשבת אליה אנו זוכים מצד סגן שר החינוך במשרד החינוך" ציינו.

מוזס עם מנהלי הסמינר 1 מוזס עם מנהלי הסמינר 2

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו