יד לאחים השיק עיתון המיועד ליהודים נפגעי מיסיון

'מחפשים', כתב עת הגותי ומעוצב המכיל מדורים וכתבות על אנשים שנחשפו למיסיון וניצלו בידי אנשי יד לאחים | העיתון ראשון בסדרה שתופיע בתדירות קבועה, מופץ בימים אלו בקרב קהלי יעד ספציפיים וליד מוקדי מיסיון

ארגון הפעילים יד לאחים השיק השבוע עיתון מיוחד וייחודי, הנושא את השם 'מחפשים', הנועד להצלת יהודים תועים שעלולים להיקלע, או שכבר באו במגע עם המיסיון וגרורותיו. העיתון מכיל תכנים הלקוחים הישר מעולמם של יהודים אשר מהווים מטרה למסרים הרסניים של המיסיונרים.

קרא עוד:

[postim]

הכתבה הפותחת את העיתון מספרת את סיפורה המרתק של משפחה יהודית שנקלעה לכת מיסיונרית. המשפחה מתארת בפני כתבי 'מחפשים' את הדרך הארוכה שחוותה תוך כדי היטמעות בכמה כתות מיסיונריות, את התדהמה שאחזה בהם כשגילו, במפגש עם אנשי יד לאחים, את התרמית שעליה מושתתים הרעיונות המיסיונריים ואת האושר שהוא מנת חלקם כיום, כמשפחה ברוכת ילדים, הגדלים ומתחנכים במוסדות תורניים.

מדור מיוחד בעיתון מגיש תשובות לשאלות שצצות מפי אלו שנחשפו לחומרים מיסיונריים והם תוהים ומבקשים מענה.

פעילי יד לאחים המוצבים דרך קבע ליד מוקדי המיסיון על מנת להתריע בכל הכלים הלגיטימיים העומדים לרשותם בפני הבאים בדבר הסכנה הצפויה להם, צוידו בימים אלו בעיתון החדש והם מחלקים אותו לעוברים והשבים. במקביל מפיצים אנשי יד לאחים את העיתון בדיוור ישיר לקהלי יעד פוטנציאליים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו