נשלמות ההכנות למעמד חנוכת הבית ל'בית יעקב' גור בחיפה

בעקבות התפתחותה המבורכת של חסידות גור בעיר ניאותה עיריית חיפה וראש העיר יונה יהב להקצות את המבנה רחב הידיים ולשפצם לצורך קליטת מאות התלמידות

בעיריית חיפה ובמוסדות גור בחיפה נשלמות ההכנות למעמד רב רושם של חנוכת 'בית יעקב' החדש של חסידי גור בחיפה, שיתקיים אי"ה ביום ראשון הקרוב.

מדובר בקמפוס רחב ידיים שנמצא בסמוך מאד לשכונת הדר, בו מתחנכות מאות תלמידות בכיתות מרווחות במתחם רחב ידיים ומפואר.

יצוין, כי המבנה הרחב הוקצה על ידי עיריית חיפה וראש העיר יונה יהב בהשתדלותו של סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן ובתיאום עם סגן ראש העיר הרב אריה בליטנטל וראשי מוסדות גור בעיר, זאת בעקבות התפתחותה המבורכת של חסידות גור בעיר.

במעמד המיוחד שיתקיים כאמור אי"ה ביום ראשון הקרוב, י"א בתמוז, ישתתפו: סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן, ראש עיריית חיפה יונה יהב, ראש עיריית בני ברק הרב חנוך זייברט, סגן ראש העיר חיפה הרב אריה בליטנטל, ראשי מוסדות גור ומנהלי האגפים בעיריית חיפה.

בעיריית חיפה מציינים בסיפוק רב את השלמת ההערכות של העיריה, שיפוץ המבנים בקמפוס והכנתם לקליטת מאות התלמידות. בעיריה מציינים כי עם קבלת הפנייה ממנהלי המוסדות, נקט ראש העיר בכל הפעולות ועשה את כל המאמצים למציאת הפתרון הנוכחי תוך הקצאת משאבים רבים, יחד עם ראשי המוסדות ועסקני הציבור, שיתוף פעולה מבורך שהביא לתוצאה מבורכת ומוצלחת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו