הגר"ח קנייבסקי ל'יד שרה': "עד החגים יבוא משיח ולא תצטרכו להתקין יותר לחצני מצוקה"

הברכה המפתיעה נשמעה מפי מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א כאשר הוצגה בפניו היוזמה החדשה של 'יד שרה': מוקד מצוקה בבתי הכנסת והמקוואות

רגעים מרגשים בביתו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א אשר אירח בביתו את מנכ"ל יד שרה הרב משה כהן ומנהל מוקד המצוקה ותכנית אישפוז בית הרב נחום גיטמן אשר קיבלו את ברכתו של הגר"ח קנייבסקי שליט"א להתקנת לחצן מצוקה בבתי כנסת ובמקוואות.

זאת יוזמה חדשה מבית יד שרה בעקבות המצב הביטחוני יד שרה נערכת להתקין לחצני מצוקה גם בבתי כנסת ומקוואות. במהלך הפגישה הוצג הלחצן ואופן פעילות מוקד המצוקה של יד שרה בפני הגר"ח קנייבסקי שליט"א. תגובתו של הגר"ח היתה "עד החגים יבוא משיח ולא תצטרכו להתקין יותר לחצני מצוקה" בנוסף הרב בירך בברכת הצלחה את פעילות המוקד.

כל הפעילות של מוקד המצוקה הם לפי פסקיו של הגרי"ש אלישיב זצ"ל ובמקרה של חיוג למוקד המצוקה עולים מיד כל פרטי המנוי על מסך במוקד הממוקם בבית יד שרה – וצוות מיומן ומסור מזעיק את כל שירותי ההצלה על פי נסיבות הקריאה.

מנכ"ל יד שרה: המצב הביטחוני מחייב ערנות אך גם בימים כתיקונם ובוודאי שבימי החגים הבאים עלינו לטובה יוכל המוקד לעמוד לרשות הקהל וניתן יהיה להזעיק סיוע אם וכאשר אחד המתפללים חש ברע.

מרן שר התורה שליט"א ביקש לחזק את ידי מייסד ונשיא יד שרה הרב אורי לופוליאנסקי על שירות מציל חיים של יד שרה לאורך 40 שנות נתינה לציבור בישראל.

מוקד מצוקה יד שרה מקבסלים את ברכת הגרח קנייבסקי (2)
בתמונות: מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א, מנכ"ל יד שרה הרב מוישי כהן ומנהל מוקד מצוקה נחום גיטמן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו