שַׁבָּת לַה' • האדמו"ר מפיטסבורג ייצא בחודש כסלו לארה"ב

בשלושת השבתות הראשונות ייערכו הטיש'ן הידועים ברוב עם, בערים שסביבות ניו יורק רבתי • האדמו"ר יוצא למסע התרמה בראשות מנהלי המוסדות באשדוד

התרגשות רבה בקרב חסידי וידידי בית פיטסבורג בארה"ב, עם קבלת הבשורה על ביקורו רב ההוד של כ"ק האדמו"ר מפיטסבורג שליט"א אשר ישהה בחודש כסליו למשך שלוש שבתות באזור ניו יורק רבתי, בקרב חסידיו ומוקיריו.

מסע הקודש יחל בער"ח כסליו, אז צפוי האדמו"ר לצאת עם פמלייתו ועם מנהלי המוסדות המתנוססים בעיר אשדוד לשם ולתפארת, כאשר במהלך שהותו בארה"ב ייערכו מעמדי הוד ומגביות לטובת המוסדות.

במרכזן של האירועים תעמוד בתפארתה השבת בה יערוך האדמו"ר מפיטסבורג שליט"א את שולחנו הטהור בליל שב"ק פרשת תולדות בבורו פארק, באחד האולמות הגדולים בעיר. לאור הנהירה הגדולה בעיר למעמד זה והשתתפותם של המונים בעבר, נערכו עסקני החסידות ושכרו אולם גדול אשר יכיל את כל הבאים.

בשבת פר' ויצא ישהה האדמו"ר בעיר קווינס בקרב תושבי המקום ויערוך גם שם כבעבר את מעמדי תפילות השבת והשולה"ט.

בשבת פר' וישלח תתקיים 'שבת התאחדות' בקרב חסידיו ותלמידי ובוגרי המוסדות, תושבי ניו יורק והסביבה, בעיר לונג ביץ'.

אתמול (ג') לאחר חופת אחד מחסידיו שהתקיימה בעיר התורה בני ברק, נפגש כ"ק האדמו"ר מפיטסבורג שליט"א עם מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א אשר חופת אחד מצאצאיו נערכה גם היא באולם "ארמונות פרידמן", וביקש את ברכת קודשו לרגל נסיעתו לחו"ל לטובת מוסדותיו בארה"ק, הגרח"ק ברכו בברכת "ברכה והצלחה בארץ ובחו"ל".

צילום: שוקי לרר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו