אייכלר: "המתנדבים החרדים הם התשובה המוחצת לעלילות הדמים נגדנו"

במהלך כנס הצדעה שנערך בכנסת למתנדבים ביוזמתו, פנה אליהם אייכלר ואמר להם כי הם התשובה המוחצת לעלילות הדם נגד הציבור החרדי

"ארגוני המתנדבים החרדיים, זוכים להערכה ללא גבול, כי הם סמל של חסד וחמלה משותפים לבני כל העמים ללא הבדל דת וגזע. ניגוד גמור לשיאי שפלות רוע ואכזריות שמתחוללים בכל רחבי העולם הסובל מפיגועי טרור" בדברים אלו קידם ח"כ ישראל אייכלר את המשתתפים בכנס הצדעה שנערך ביוזמתו בכנסת לארגוני ההצלה.

הכנס, בהשתתפות שרים וחברי כנסת, מכל גווני הקשת, נערך בחסות ח"כ ישראל אייכלר, להביע הוקרה למתנדבים, העושים במלאכת ההצלה, יומם ולילה, בכל מקום זמן ותנאי ושלא על מנת לקבל פרס. "מרשימה במיוחד השתתפותם של מתנדבי הצלה בני דתות אחרות והשקפות שונות. אכן, נאמר "תתן אמת ליעקב חסד לאברהם, מידת החסד משותפת לכל בני אברהם אבי האומה" -אמר אייכלר.

בדבריו, העלה אייכלר כי תמיד החרדים היו הראשונים להקמת בתי חולים לסיוע לנזקקים. כבר בעת פיצוץ מטען החבלה הראשון ברחוב בן יהודה, בימי הבריטים, אבא שלי שיחיה היה הראשון שרץ למקום, כדי להגיש עזרה, זה נמצא בכל יהודי, הרצון להציל את הזולת, מבלי הבט על כלום.

"מתנדבי "איחוד הצלה" ועמיתיהם משאר הארגונים הם התשובה המוחצת לעלילות הדמים שהחרדים דואגים לעצמם בלבד. ההוכחה לכך היא האהדה העצומה לה הם זוכים מכלל אזרחי המדינה". סיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו