הילד האילם חזר לדבר בזכות סגולת מוהר"ן מברסלב

הילד שנפצע בתאונת דרכים בצפת ואיבד את כוח הדיבור ונאלם פיו, חזר לדבר נגד כל הסיכויים הרפואיים לאחר קיום סגולת רבי נחמן מברסלב • "נס רפואי ראשון בדרגתו"

ישראל בן סיגל, הילד בן ה- 11 מעיר צפת שנפצע קשות בתאונת האופניים לפני כחודשיים על ידי מיניבוס חולף שפגע בו בעת שרכב על אופניו, יחד עם חברו שהיה עמו שנפצע באורח קל, מעורר היום סערה גדולה בחסידות ברסלב בעקבות נס גלוי שאירע עמו.

כזכור, התעורר ישראל לפני כחודש מתרדמה וחזר להכרה, אך איבד את דיבורו, ולא היה באפשרותו לדבר, לדברי הרופאים שהתייאשו מכוח הדיבור של ישראל נאמר כי "הסיכויים שכוח הדיבור יחזור אליו קלושים ביותר עד חסרי סיכוי".

אך כנגד כל הסיכויים, וכחסידי ברסלב הנאמנים לדברי רבם ומאורם הרה"ק מוהר"ן זי"ע, החליטו ההורים של ישראל לקיים את סגולתו של מוהר"ן למי שנאלם דיבורו, ולהעביר סמוך לפיו סכין של שחיטה, (מובא בספר המידות אות סגולה, סעיף ז'), והנה לתדהמתם ולפלאם של הרופאים והאחיות בבית החולים שסירבו להאמין, ועוד בטרם עברה יממה מרגע קיום הסגולה חזר כוח הדיבור לישראל כמעט באופן מושלם. לדברי הרופאים במקום "מדובר בנס רפואי ראשון בדרגתו". יצוין, כי את הסגולה קיים על הילד שוחט חשוב מעיר צפת באמצעות סכין שחיטה מהודר.

דבר הנס התפרסם עד מהרה בכל רחבי העולם היהודי, כאשר מהדהד בחוזקה כוחם של צדיקים, אשר דבריהם יקום לעולם.

בני משפחתו של ישראל מבקשים להודות לכל אלו שהתפללו ועוררו רחמי שמים, כאשר בוודאי כי בזכות התפילות, הקבלות, והמעשים טובים, הגיעו עד הנה, ויחד עם זאת מבקשים להמשיך ולהתפלל עד להחלמתו השלמה במהרה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נס

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו