בהוראת גדולי ישראל שליט"א הוקם 'האיגוד הארצי לעבודה מוגנת'

האיגוד יופעל על ידי "ועידת הרבנים לביצור חומות הדת" ואנשי המקצוע שבמוקד היעוץ. מרן הגר"ח קניבסקי לראשי האיגוד: "הפועלים לסדר החסימה מקיימים מצוה רבה של הצלת נפשות" מרן הגר"ג אדלשטיין שליט"א: "פעילותכם - הצלה מפתחו של גיהנום"

ההתעוררות הציבורית הנרחבת לשמירה מפגעי הטכנולוגיה מתרחבת כעת, כאשר בהוראת מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א מוקם "האיגוד הארצי לעבודה מוגנת" שיפעל בשיתוף עם המעסיקים להסדרת חסימה כהלכה במקומות העבודה.

לפני כשנתיים כתב מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן שליט"א ועמו שאר גדולי ישראל שליט"א אודות מוקד היעוץ שע"י ועידת הרבנים לביצור חומות הדת שבו אנשי מקצוע מנוסים מדריכים את העובדים במקומות העבודה היאך לחסום את האינטרנט בחסימה כהלכה. במכתבם כתבו גדולי ישראל "ובאשר יש חסימות שבהם הפרוץ מרובה על העומד, הננו בקריאה לראשי המוסדות והאירגונים לבדוק היטב החסימה שברשותם אם הינה כדת וכהלכה".

למוקד היעוץ הגיעו עד היום עשרות אלפי פניות לקבלת הדרכה כיצד לחסום את האינטרנט בחסימה כהלכה. אנשי מקצוע הבכירים המומחים בתחום, נתנו מענה מקצועי לפניות הרבות והדריכו כיצד לבצע את התקנת הסינון ולהתאימו לצרכי העבודה במקום.

לאחר תקופת פעילות ארוכה הצטברו פניות רבות ממקומות שההתקנה בהם מורכבת ודורשת שיתוף פעולה הדוק עם האחראים על המיחשוב במקום, על מנת להתאים את הסינון למבנה הרשת המקומית ולאתר את הפתרונות המתאימים לצרכי העבודה במקום.

כאשר עלו הדברים על שולחנם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א הם הורו כי יש להקים גוף שיפנה למעסיקים ויפעל יחד עמם להסדיר את החסימה. הם הדגישו כי גם במקומות שכבר ביצעו בעבר חסימה, פעמים שאינה כנדרש, ועל כן נדרשת בכל מקום התייעצות עם אנשי המקצוע של מוקד היעוץ.

על חברי האיגוד נמנים רבנים ואישי ציבור מכל רחבי הארץ שידם רב להם בפעילות למען הציבור ובפרט בענין זה של הצלה מפגעי הטכנולוגיה.

ביום ראשון עלו ראשי האיגוד לביתם של מרנן ורבנן אשר עוררו אותם על החובה לפעול בענין גורלי זה, אשר הינו הצלת נפשות. בימים הקרובים ימשיכו ראשי האיגוד לפקוד את ביתם של גדולי התורה והחסידות ולקבל מהם הכוונה וברכת הדרך.

בימים הקרובים יפגשו חברי האיגוד עם מנהלי החברות, המוסדות והאירגונים, לתיאום הסדרת ושיפור החסימה כהלכה, בהתייעצות עם אנשי המקצוע שבמוקד היעוץ ובשיתוף ועדות הטכנולוגיה של הקהילות.

לפניות ובירורים במוקד הטלפוני של "האיגוד הארצי לעבודה מוגנת": 0722-77-30-55

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נטפרי הוא הסינון היחידי שראוי לבן תורה

סוף סוף מישהו מרים את הכפפה ומציל נשים מעבודות במבואות המטונפים.
הלוואי ויצליחו.

אתרוג פלוס חזק מאוד שמסנן סינון רובוטי+אנושי לתמונות כולל מייל וואטסאפ .רובוט מסנן הרבה יותר טוב מכל סינון אנושי בפרט שהסינון מספק האינטרנט-רימון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו