Aharon Krohn/Flash90

רעייתו של הגרב"מ אזרחי חלתה בקורונה – רה"י נכנס לבידוד

רעייתו הרבנית שתחי' של מרן ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א לא חשה בטוב בימים האחרונים, בשל כך היא ערכה בדיקת קורונה, כשתשובת הבדיקה הגיע הבוקר, לפיה, היא חיובית לנגיף הקורונה. בשל כך, רה"י ייאלץ להיכנס לבידוד של שבועיים במעונו שבירושלים שם הוא שוהה בימים אלו

רעייתו של ראש הישיבה וחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א נמצאה הבוקר (רביעי) כחיובית לנגיף הקורונה מה שגרם לכך שגם ראש הישיבה ייאלץ להיכנס לבידוד של שבועיים ימים.

ל'חדשות JDN' נודע כי רעייתו הרבנית שתחי' של מרן ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א לא חשה בטוב בימים האחרונים, בשל כך היא ערכה בדיקת קורונה, כשתשובת הבדיקה הגיע הבוקר, לפיה, היא חיובית לנגיף הקורונה.

בשל תוצאות הבדיקה גם בעלה ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי שליט"א ייאלץ להיכנס לבידוד של ארבעה עשר יום במעונו שבשכונת בית וגן בירושלים שם הוא שוהה בימים אלו.

יצוין כי כבר בתחילת השבוע ראש הישיבה הוצרך להיכנס לבידוד לאחר שאחד ממקורביו נמצא חיובי לנגיף הקורונה, כעת, עם היוודע תוצאות הבדיקה של רעייתו הוא ייאלץ לשהות בבידוד עוד שבועיים ימים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו