Mendy Hechtman/FLASH90

"עשו כל אשר ביכולתכם": כך נערכים בחב"ד לציון 30 שנה לקריאת הרבי

במוצאי שבת תערך התוועדות וירטואלית בינלאומית בהשתתפות אלפי חסידים מכל רחבי העולם. היא תמשך יממה ברציפות ובה ינאמו למעלה מחמישים שלוחי חב"ד, רבנים, ומשפיעים דגולים • כל ילדי מוסדות חב"ד יערכו בו זמנית מבצע של תורה, תפילה וצדקה

בחסידות חב"ד מציינים שלושים שנה לשיחה שנשא הרבי מליובאוויטש בכ"ח ניסן תנש"א, בה הביע את צערו על האדישות בנושא הבאת המשיח והטיל על השומעים את האחריות לפעול את ביאתו: "הדבר היחידי שעוד יכולני לעשות: הנני מוסר זאת לכל אחד מכם, עשו כל אשר שביכולתכם לפעול ביאת משיח בפועל ממש".

שלושים שנה אחרי דברי הרבי: צפו בשיחה שעדיין מטלטלת את חב"ד

לציון שנת השלושים, ייערכו בחב"ד התוועדויות רבות בשבת הקרובה ובימים הסמוכים, סביב הנושא המדובר. ההתוועדויות הללו יצטרפו לשלל יוזמות של מוסדות החסידות. כך, למשל, רבבות תלמידי מוסדות חב"ד הקדישו השנה את שעות הפנאי ללימודים סביב נושא הציפייה לגאולה.

בנוסף, במוצאי שבת תערך התוועדות וירטואלית בינלאומית בהשתתפות אלפי חסידים מכל רחבי העולם. היא תמשך יממה ברציפות ובה ינאמו למעלה מחמישים שלוחי חב"ד, רבנים, ומשפיעים דגולים. יוזמות נוספות יוכרזו על ידי הוועדה לענייני משיח וגאולה של צעירי חב"ד וכן על ידי קהילות חב"ד בארץ ובעולם.

כמו כן, נעשתה פנייה לכל מנהלי המוסדות חינוך וגני הילדים של חסידות חב"ד בארה"ק ובעולם, להתארגן ולהצטרף למבצע עולמי, בהסכמת הרבנים.

במסגרת המבצע, התבקשו המנהלים לערוך כינוסי צבאות ה', בעת ובעונה אחת ביום ראשון כ"ט בניסן ה'תשע"א (ערב ראש חודש אייר), בשעה 10:30 בבוקר, בכל מוסד או כיתה במקומו.

בתוכנית:
תורה: לימוד ענייני גאולה ומשיח.
תפילה: אמירת הפרקים: כ', כ"ב, ס"ט וק"כ בתהילים.
צדקה: נתינת מטבעות לצדקה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו