תלמודי התורה ייסגרו? הגאב"ד מאוסטרליה סיפר למרן שר התורה על החלטת הרשויות

הגאון רבי שלמה קאהן נכנס אמש למרן שר התורה ושטח בפניו את החלטת הרשויות במקום לסגור את תלמודי התורה בעקבות התפשטותה המחודשת של נגיף הקורונה. מרן שר התורה ברכו בברכת ''ברכה והצלחה'' והתעניין במצב היהדות במקום

גאב"ד מלבורן שבאוסטרליה הגאון רבי שלמה קאהן שליט"א נכנס אמש (ראשון) בשעות הלילה המאוחרות למעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א וזאת בכדי להתברך לקראת שובו למקום מגוריו.

ל'חדשות JDN' נודע כי למרות חולשתו הרבה התעניין מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א במצב השורר באוסטרליה עם התפשטות נגיף הקורונה. הגאב"ד הסביר למרן שר התורה כי כעת בשל ההתפרצות המחודשת במקום הרשויות רוצים לסגור את תלמודי התורה.

מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א אשר שמע את הסקירה מפיו של הגאב"ד בירך מספר פעמים ברכת "ברכה והצלחה" ונתן את ברכתו לכך שהרשויות לא יחליטו באופן סופי לסגור את תלמודי התורה במקום ויחזרו בהם מהחלטתם.

גאב"ד מלבורן באוסטרליה הגאון רבי שלמה קאהן שליט"א אשר הינו מראשי הדיינים בלשכת הפוסקים בעיר ביתר הגיע למעונו של מרן שר התורה יחד עם יו"ר הלשכה הרב עובדיה הומינר אשר שטח אף הוא בפני מרן שר התורה את פעולותיו הכבירים של הגאב"ד למען יהדות אוסטרליה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו