הרב הראשי של איראן הסביר: מדוע גינה את חיסול סולימאני?

הרב יהודה גראמי, שביקורו בארצות הברית עוררה סערה בשל התבטאויות העבר שלו נגד מדינת ישראל, מסביר כי חשש מנקמה • עם זאת הדגיש את הצד החיובי ברפובליקה, "איראן היא המקום היחיד בעולם שבו בתי כנסת אינם זקוקים לאבטחה"

ביקורו של הרב יהודה גראמי, הרב הראשי של יהודי איראן, בארצות הברית עורר סערה. באירוע שהתקיים בבית חב"ד בווירג'יניה, סיפר על הקשיים איתם הוא וחברי הקהילה היהודית באיראן מתמודדים, והסביר כמה מהתבטאויותיו נגד חיסול קאסם סולימאני ונגד מדינת ישראל ובנימין נתניהו.

הוא הסביר מדוע גינה את החיסול: "המצב היה רגיש מאד, הרגשנו שיכולה להיות סכנה. הרגשנו זאת לא מהממשל, אלא מהאזרחים. הם דיברו על נקמה. ואז היינו צריכים ללכת להתראיין ולהגיד שאנחנו לא בעד זה, שאנחנו לא מסכימים עם המלחמה הזו".

עם זאת הדגיש כי "איראן היא המקום היחיד בעולם שבו בתי כנסת אינם זקוקים לאבטחה. אבל אנחנו צריכים להשתמש בשכל שלנו בתבונה, אנחנו רק אורחים באיראן ועלינו להיות דיפלומטיים".

"מושתל של השלטון האיראני": סערה סביב ביקור הרב גראמי בארה"ב

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני לא מבין מה כולם רוצים מהבן אדם הזה, מנסה לעשות מה שאפשר למען קהלו והרבה אי אפשר, מה אתם או כל מישהו אחר היה עושה בתפקיד כזה תחת משטר אימים כמו זה של האייטולות, מדבר יותר, כדי שלא יהיה לו אחר כך לאן לחזור מבלי לסכן את ראשו?? פשוט לא מבין את זה. ואם יישאר בארצות הברית, יהיה בטוח בחייו, הוא ומשפחתו שעדיין שם? ומה עם שארית הפליטה שהם שם, אף אחד לא צריך אפילו לנסות לדאוג להם במשהו? לא מבין, נקודה.

אתה ודאי שלא מציג את היהדות!!
איזה מין יהודי זה,
כופר בפסוק "כי בחר ה' בציון הוה למושב לו".
זה ממש חניפות לרשעים שרוצים להשמיד את את רוב היהודים שנמצאים בארץ ישראל
תפסיקו עם הגלות שלכם ותעלו לארץ ישראל

הרב צודק במאתיים אחוז , ודבריו נכונים גם לנו תושבי ארץ ישראל שזכינו לגור בארץ אשר עיני אלוקיך בה , הציונים אינם מייצגים את היהדות אלא בושה ליהדות , וכל זמן שמשיח לא בא ובית המקדש לא נבנה אנו עדיין בגלות אלא בשונה מבגולה שהיינו תחת משעבדים גוים כאן אנו תחת שיעבוד הצוינים .

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture