ברוך דיין האמת: השוחט הוותיק הרה"ח רבי בן ציון ויכלדר ז"ל

הרב החסיד רבי בן ציון ויכלדר ז"ל היה מזקני וחשובי חסידי סטריקוב בעיר בני ברק, זכה המנוח והיה מוותיקי השוחטים בכשרותו המהודרת של הגרמי"ל לנדא זצ"ל. בתקופה האחרונה נדבק בנגיף הקורונה ומצבו היתדרדר עד שהשיב הוא את נשמתו ליוצרו לדאבון לב

ברוך דיין האמת: מבני ברק מגיעה הידיעה המרה על פטירתו של הרב החסיד רבי בן ציון ויכלדר ז"ל אשר היה מזקני וחשובי חסידי סטריקוב בעיר זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה והוא בשנת השמונים וארבע לחייו.

המנוח, הרב החסיד רבי בן ציון ויכלדר ז"ל היה מוותיקי השוחטים בכשרותו של רב העיר בני ברק הגרמי"ל לנדא זצ"ל ורבים סמכו על שחיטתו המיוחדת בהם גדולי תורה רבים שסמכו את ידיהם עליו.

לפני עשרות שנים היה הרה"ח רבי בן ציון ויכלדר ז"ל ממקימי בית המדרש של חסידי סטריקוב בבני ברק, המנוח היה חסיד נאמן לרבותיו תחילה לכ"ק האדמו"ר מסטריקוב זצ"ל ולאחר מכן נקשר בכל נימי נפשו לכ"ק האדמו"ר מסטריקוב שליט"א בעיר בני ברק.

בתקופה האחרונה חלה הרה"ח רבי בן ציון ויכלדר ז"ל בנגיף הקורונה ההולך ומתפשט בארץ ובעולם כולו, ומצבו היתדרדר אט אט עד שבשעה האחרונה השיב הוא את נשמתו ליוצרו לדאבון ליבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים.

זכה המנוח והותיר אחריו זרע ברך ה' בנים ובנות ההולכים בדרך התורה והחסידות, מסע ההלוויה יצא ככל הנראה בשעות הקרובות מבית המדרש סטריקוב בעיר בני ברק. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

המנוח הרה"ח רבי בן ציון ויכלדר ז"ל
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בד"ה הכרתי אותו היה מחשובי חסידי סטריקוב אבידה גדולה

ברוך דיין האמת, חבל על דאבדין…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו