ברוך דיין האמת: משגיח ישיבת 'שארית יוסף' הגאון רבי שמואל הלל דרבקין זצ"ל

המנוח הינו אחיו של יבחלט''א ראש ישיבת 'גרודנא - באר יעקב' הגר''צ דרבקין. במשך שנים רבות הוא שימש כמשגיח בישיבת 'שארית יוסף' שם החדיר יראת שמים בקרב תלמידיו. שיחותיו הפכו לשם דבר ורבים היו מגיעים להתחזק מנועם אמריו. בתקופה האחרונה עבר אירוע מוחי ומאז מצבו הידרדר

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הגאון רבי שמואל הלל דרבקין זצ"ל אשר שימש במשך שנים כמנהלה הרוחני של ישיבת 'שארית יוסף' בבאר יעקב, זאת לאחר אירוע מוחי שעבר והוא בשנת השמונים ושתיים לחייו.

המנוח המשגיח הגאון רבי שמואל הלל דרבקין זצ"ל הינו אחיו של יבחלט"א הגאון רבי צבי דרבקין ראש ישיבת 'גרדונא – באר יעקב' השניים גדלו יחד וקשר עז היה ביניהם. הם אף למדו בתקופות סמוכות בישיבת פוניבז' שם קנה הגאון רבי שמואל הלל זצ"ל תורה ויראה מרבותיו.

במשך השנים נקרא הגאון רבי שמואל הלל דרבקין זצ"ל לשמש כמשגיח בישיבת 'שארית יוסף' בבאר יעקב, ישיבה המיועדת לבני עדות המזרח, שם ניכר היה המשגיח בהעמדת תלמידים הרבה באהבה ובמסירות.

תלמידיו מספרים ל'חדשות JDN' כי המשגיח נתן הרגשה לכל בחור ובחור כאילו הוא בן יחיד שלו, "הוא ידע על התלמידים שלו הכל, הוא ממש דאג לנו כמו שאבא דואג לילדים שלו, היו לו מידות מיוחדות שפטירתו מותירה חלל עצום בקרב התלמידים".

שיחותיו המיוחדת של המשגיח הגאון רבי שמואל הלל דרבקין זצ"ל נודעו לשם ולתהילה, ורבים היו מגיעים לשמוע את דרשותיו המיוחדת, בכל ערב חג ומועד הוא היה מגדיר בטוב טעם ודעת את העמקות של המועד כשהוא מחדיר בתלמידיו יראת שמים מיוחדת.

לפני תקופה קצרה עבר המשגיח הגאון רבי שמואל הלל דרבקין זצ"ל אירוע מוחי ומאז הוא אושפז בבית החולים שם מצבו הידרדר אט אט עד שבשעה האחרונה השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרו לדאבון ליבם של משפחתו הכבודה ותלמידיו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

היה משגיח ניפלא , דאג לתלמידים
וחיזק אותם בעבודת ה

איש אמת

השם ישמור ויגדור פרצות ישראל ויבולע המוות לנצח אמן

השם ישמור ויגדור פרצות ישראל ויבולע המוות לנצח אמן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו