צילום: איתמר קירשנבוים

בשונה ממנהטן: כוחות המשטרה חסמו את מסע הלוויתו של פוסק הדור – שניים נעצרו

אלפים רבים ליוו את פוסק הדור של ארה''ב הגאון רבי דוד פיינשטיין זצוק''ל בדרכו האחרונה להר המנוחות בירושלים שם ייטמן למנוחת עולמים. במסע ההלוויה ניסו כוחות משטרה למנוע את המשך המסע. 2 נעצרו. "אפילו במנהטן המשטרה כיבדה את דרכו האחרונה" אומר ל'JDN' אחד מהמשפחה

תקרית מבישה התרחשה בשעה האחרונה בעת מסע הלוויתו של פוסק הדור בארצות הברית וחבר מועצת גדולי התורה של אמריקה הגאון רבי דוד פיינשטיין זצוק"ל אשר מובא בשעה זו למנוחת עולמים בהר המנוחות בירושלים.

מיטתו של פוסק הדור הגאון רבי דוד פיינשטיין זצוק"ל הגיעה הבוקר בטיסה ישירה ממנהטן שבארצות הברית, היישר מנתב"ג המיטה הובאה לבית ההלוויות 'שמגר' בירושלים שם נערכו ההספדים על ידי גדולי התורה.

עשרות אלפים מבני היהדות הנאמנה הגיעו לחלוק כבוד אחרון למרביץ התורה וההלכה כשהם שומרים על מרחק וכשהם עוטים מסיכות, אלא שכוחות משטרה רבים הגיעו למקום ומנעו מהמוני המלווים להגיע לשמגר.

עם תום ההספדים המשיך מסע ההלוויה רגלי לעבר 'הר המנוחות' בירושלים, כוחות המשטרה עצרו את מסע ההלוויה וגרמו לבזיון גדול, לאחר דקות ארוכות מסע ההלוויה המשיך בדרכו למרות נסיונות המשטרה.

בהמשך אף שניים מהמלווים נעצרו על ידי כוחות המשטרה. מהמשטרה נמסר כי: "בעקבות הלוויה שמתקיימת בשעה זו בירושלים, כוחות משטרת ישראל פועלים על מנת למנוע הגעת מאות משתתפים לבית העלמין ומבקשת מהם להתפזר, לשמור על ההנחיות ולעטות מסיכות".

עוד מסרו במשטרה, "בהמשך למסע הלוויה, כוחות המשטרה שפעלו לבלום את המשתתפים הרבים מהתקהלות והגעה לבית העלמין, נתקלו בכאלו שהחלו להתעמת איתם וגרמו נזק לרכב בשרות המשטרה. השוטרים עצרו 2 חשודים".

לדברי מספר משתתפים כלל לא היו תקריות אלימות ועימותים, אלא המשטרה מהרגע הראשון חיפשה לעצור את מסע ההלוויה. אחד מבני המשפחה אמר ל'חדשות JDN' "אפילו במנהטן המשטרה ידעה לכבד את דרכו האחרונה של פוסק הדור, פשוט בושה למשטרה כאן בישראל שמנסה בכל דרך לעצור את מסע ההלוויה".

יצוין כי בדקות הקרובות מרן הגאון רבי דוד פיינשטיין זצוק"ל ייטמן למנוחת עולמים בהר המנוחות בירושלים בסמוך לציון אביו מרן הגאון רבי משה פיינשטיין זיע"א.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זאת לא הפגנה של שמאלנים..
מה לעשות.
יש חוק במדינה הזאת.

לא להאמין!!!
בושה וחרפה!

מה אתם רוצים, עוד הלוויות??? אלו הנחיות מצילות חיים!!

איפה ההנחיות מצילות החיים בבלפור? ביקרת לאחרונה בכיכר בן יהודה ברחוב יפו? עשרות צעירים מתגודדים כשבמרכז רוקדים ושרים עם ליווי גיטרות אבל מה לעשות שזה לא קשור לאידישקייט?!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו