עדכוני ברסלב

לאחר שקרסו מערכות גופו: סוכן הנסיעות שפתח את שערי אומן נפטר

המנוח הרב חנניה סויסה ז''ל שימש במשך שנים רבות כסוכן נסיעות, במסגרת עיסוקו הוא היה מראשוני הסוכנים שסידרו טיסות לאומן. הוא היה דבוק בלב ונפש בתורת רבו הרה''ק רבי נחמן מברסלב זיע''א. לפני מספר שבועות קרסו מערכות גופו והבוקר נפטר למגינת לב

ברוך דיין האמת: בשעות האחרונות מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הרב חנניה סויסה ז"ל אשר היה דבוק בלב ונפש בתורת רבו הרה"ק רבי נחמן מברסלב זיע"א זאת לאחר שקרסו מערכות גופו והוא בשנת החמישים ושמונה לחייו.

המנוח הרב חנניה סויסה ז"ל שימש במשך שנים כמנכ"ל חברת הטיסות 'שיח מחמדי ארץ' והיה מראשוני סוכני הטיסות שהביא עשרות אלפי איש להשתטח על ציונו של הרה"ק רבי נחמן מברסלב זיע"א עוד בזמן שהמשימה הייתה קשה מאוד.

המנוח התגורר בשכונת רמת אלחנן בבני ברק והיה אהוב על כל מכריו, מידי יום הוא קבע עיתים לתורה באופן מעורר השראה זאת למרות עיסוקיו הרבים.

הרב חנניה סויסה ז"ל היה דבוק בלב ונפש בתורת רבו הרה"ק רבי נחמן מברסלב זיע"א. מכריו מספרים כי מידי יום הייתה לו קביעות מיוחדת של לימוד בספרי ליקוטי מוהר"ן וליקוטי עיצות.

לפני מספר שבועות קרסו מערכות גופו של הרב חנניה סויסה ז"ל בפתע פתאום. רבים קרעו שערי שמים לרפואתו אך נגזרה הגזירה והבוקר השיב הוא את נשמתו ליוצרה למגינת לב. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו