הלם בישיבה הירושלמית: המשגיח הצעיר שהיה אהוב על כולם לא התעורר משנתו

הגאון רבי דוד ברונר זצ"ל הסתופף בצלם של רבותיו בהיכל ישיבת חברון בירושלים שם כבר בצעירותו הוא התבלט במידותיו הנאצלות וביראת השמים הטהורה שלו. לפני שנים הוא נקרא לשמש כמשגיח בישיבת ''וולפסון'' בשכונת בית וגן

ברוך דיין האמת: עם צאת חג שמחת תורה מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו הפתאומית של הגאון רבי דוד ברונר זצ"ל אשר שימש במשך שנים רבות כמשגיח רוחני בהיכל ישיבת "נתיבות חכמה" בשכונת בית וגן בירושלים זאת לאחר שלא קם משנתו במעונו והוא בשנת הארבעים וחמש לחייו.

המנוח הגאון רבי דוד ברונר זצ"ל הסתופף בצלם של רבותיו בהיכל ישיבת חברון בירושלים שם כבר בצעירותו הוא התבלט במידותיו הנאצלות וביראת השמים הטהורה שלו.

בהגיעו לפרקו הוא נישא לרעייתו הרבנית שתחי' בתו של הגאון רבי משה מן שליט"א ראש ישיבת 'באר יצחק' ובנו של הגאון רבי מרדכי לייב מן זצ"ל ראש ישיבת 'בית הלל'.

לפני שנים הוא נקרא לשמש כמשגיח בישיבת "וולפסון" בשכונת בית וגן בירושלים שם שמו יצא לתהילה. בחורים רבים היו מתייעצים עמו על כל צעד ושעל כאשר הוא היה נודע בפקחותו המיוחדת.

תלמידיו מספרים ל'חדשות JDN': "רבי דוד היה אדם משכמו ומעלה, אף פעם לא היה ניתן לראות אותו כועס על תלמיד, תמיד הוא היה מאיר פנים לכולם. היה בו משהו שכולם התחברו אליו, כולם אהבו אותו".

במהלך חג שמחת תורה המנוח לא התעורר משנתו, כוחות ההצלה שהוזעקו למעונו ביצעו בו פעולות החייאה אך לבסוף נאלצו לקבוע את פטירתו למגינת ולדאבון לב. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו