ברוך דיין האמת: רעייתו של מקים מוסדות התורה בקליוולנד הלכה לבית עולמה

הלכה לבית עולמה הרבנית מרים דסלר ע"ה רעייתו של מקים מוסדות טעלז בקליוולנד הגאון רבי נחום זאב דסלר זצ"ל. מסע הלווייתה יתקיים היום בארה"ב ובהמשך ארונה יגיע לישראל כאן תיטמן בסמוך לבעלה בהר המנוחות בירושלים

ברוך דיין האמת: בשעות האחרונות מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתה של הרבנית הצדקנית מרת מרים דסלר ע"ה רעייתו של מקים מוסדות טעלז בקליוולנד שבארצות הברית הגאון רבי נחום זאב דסלר זצ"ל זאת לאחר שהלכה ונחלשה והיא בשנת המאה לחייה.

הרבנית ע"ה עמדה כל ימי חייה במסירות נפש לימין בעלה הגדול בכדי שהוא יוכל לשקוד על דלתי התורה והיראה. היא הייתה שותפה נאמנה בהקמת מוסדות טעלז בקליוולנד שבארצות הברית דבר שהפך את המקום לפנינת חן בעולם התורה האמריקאי.

שמה הלך לפניה כאשה גדולה וצדקת. במשך שנים רבות היא ניהלה את בית הספר החרדי לבנות בעיר והיא זכתה להעמיד דורות של בתים נאמנים לתורה ולמצוות.

לפני כעשור הסתלק עליה בעלה הגדול זצ"ל, למרות הקשיים היא המשיכה במעשיה הרבים לטובת הציבור החרדי בקליוולנד כאשר הכל נעשה במסירות נפש עצומה.

בשל גילה המופלג היא הלכה ונחלשה עד שבמהלך השבת האחרונה מצבה הידרדר והיא השיבה את נשמתה הטהורה ליוצרה למגינת ולדאבון לב. מסע ההלוויה יערך בארצות הברית ומשם ארונה יגיע לישראל כאן תיטמן בסמוך לבעלה בהר המנוחות. תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חיי שרה…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו