ברוך דיין האמת: הרה"ח הישיש ר' יצחק מנצר ז"ל

היה מזקני חסידי בעלזא ומבוני בית המדרש הגדול בקרית בעלזא | לפני שנים אחדות הגשים את חזונו ועלה להשתקע בירושלים עיה"ק | ביום רביעי נכדו יינשא

בירושלים הלך אמש (ראשון) לעולמו הרה"ח הישיש ר' יצחק מנצר ז"ל מגדולי תומכי ממלכת בעלזא בישראל.

משחר נעוריו דבק בקודש הקודשים מהר"א מבעלזא זיע"א, ובכל הזדמנות נסע אליו, להנות מזיו פניו וקדושת מידותיו והליכותיו, מרבו קנה יראת שמים ומידות תרומיות.

בהגיעו לפרק האיש מקדש לקח לו לאישה את רעייתו מרת רבקה ע"ה בת הגה"צ רבי עמרם ניישלאס מפאקש זי"ע, את מקום מגורו קבע באנטוורפן, שם זכה להקים דורות ישרים ומבורכים, לחזק ולרומם את קהילת בעלזא באנטוורפן, היה בעל צדקה וחסד, כשבית המדרש הגדול בקרית בעלזא נבנה במשך 16 שנים, היה המנוח זצ"ל מהראשונים שהוזיל מהונו למען בניית בית מקדש מעט זה.

תרם את חדר הנטילת ידים המפואר הממוקם במזרח ההיכל בקרית בעלזא, לפני שנים אחדות הגשים את חזונו ועלה להתגורר בארה"ק, וקבע את משכנו בקרית בעלזא בירושלים.

אמש (ראשון) באישון לילה איבד את הכרתו בפתע פתאום, כוחות הצלה הוזעקו לביתו וניסו לבצע בו פעולות החייאה אך לשווא, הוא השיב את נשמתו לבוראה בגיל 94.

ביום רביעי הבעל"ט היה אמור ללוות את נכדו לחופה, החתן בן בנו הרה"ג ר' דוד מנצר שליט"א בעל התפילה של כ"ק אדמו"ר מבעלזא שליט"א והכותב את דברי תורתו, אך ימי השמחה נמהלו ביגון קודר עם פטירתו של ראש המשפחה מדמויות ההוד בחסידות בעלזא.

קהל רב מחסידי בעלזא ליווה אותו הבוקר (ב) למנוחות עולמים בהר המנוחות שם נטמן.

אבי החתן ר' דוד מנצר עם אביו המנוח ז

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו