הולך רגל בן 7 נפגע מאופנוע בבני ברק – מצבו בינוני

כונני הצלה הוזעקו לרחוב החלוצים בבני ברק בעקבות דיווח על תאונת דרכים עם מעורבות רוכב אופנוע וילד. הכוננים העניקו טיפול רפואי לילד שהוגדר במצב בינוני עם חבלות בראש ובגפיים, ולרוכב האופנוע כבן 17 שנפצע באורח קל ופונו להמשך טיפול רפואי בבית החולים שיבא

צוותי הרפואה העניקו סיוע ראשוני לילד כבן 7 שנפגע מאופנוע ברחוב החלוצים בבני ברק. ממד"א נמסר: כי בשעה 22:16 התקבל דיווח במוקד מד"א על רוכב אופנוע שפגע בילד הולך רגל ברחוב החלוצים בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שיבא בתל השומר, 2 פצועים בהם: ילד כבן 8 במצב בינוני, עם חבלת ראש ורוכב אופנוע, צעיר כבן 16 במצב קל, עם חבלות בגפיים.

חובש בכיר ביחידת האופנועים של הצלה אלדד ישראל סיפר: "הגעתי לזירת תאונת דרכים בה רוכב אופנוע פגע בילד. יחד עם פראמדיקים של מד"א הענקנו טיפול רפואי לילד כבן 8 עם חבלות בראש ובגפיים התחתונות והוא פונה במצב בינוני לחדר טראומה. במקביל, חובשים נוספים העניקו טיפול רפואי לרוכב האופנוע שנפצע באורח קל. שניהם פונו באמבולנסים לבית החולים שיבא בתל השומר."

יוני בשארי חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח הילד נפגע מאופנוע ובעקבות כך נפצע באורח בינוני. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו לו סיוע ראשוני. כמו כן הענקנו סיוע לרוכב האופנוע שנפצע קל."


צילום: דוברות ארגון הצלה


צילום: יאיר בראל

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חוסר אהבת ישראל לנעריםףהאלו.שירדו מהדרך ה
זו שלא תמיד באשמתם
זו התוצאה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו