צילום: פלאש 90

פרסום ראשון: מכרז ל-322 יח"ד במסגרת מחיר למשתכן באלעד

תחת הכותרת "הודעה על מכרז לצביון חרדי במסלול 'מחיר למשתכן' באלעד", הודיעה הרשות ליזמים על המכרז בשיטת 'מחיר למשתכן' ולפיה היזם שיציע את המחיר הסופי הנמוך ביותר למטר רבוע דירתי הוא זה שיזכה במכרז, הכוללים 322 יח"ד

רשות מקרקעי ישראל פרסמה בימים האחרונים מכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה לבניית לבניית 322 יח"ד בבניה רוויה בעיר אלעד, פרויקט המיועד לציבור החרדי. כך נודע ל'jdn'.

תחת הכותרת "הודעה על מכרז לצביון חרדי במסלול 'מחיר למשתכן' באלעד", הודיעה הרשות ליזמים על המכרז בשיטת 'מחיר למשתכן' ולפיה היזם שיציע את המחיר הסופי הנמוך ביותר למטר רבוע דירתי הוא זה שיזכה במכרז, הכולל 3 מגרשים, הכוללים כאמור 322 יח"ד.

לפני כשנתיים שר הביטחון דאז, אביגדור ליברמן, חתם על הסכם לשחרור שטח אש בן מאות דונמים ממזרח לעיר אלעד והעברתה לידי העיר, לצורך בניית אלפי יחידות דיור המתוכננות בה, בשנים הקרובות. חתימת ההסכם נעשתה בלשכת ראש העיר, ישראל פרוש, בהשתתפות שר הפנים אריה דרעי, סגן שר החינוך, מאיר פרוש ויו"ר ועדת הכספים בכנסת משה גפני.

בשבוע האחרון חלה התקדמות משמעותית עם פרסום מכרז ראשון בסדרת מכרזים שיפורסמו בהמשך. לצורך בניית אלפי יח"ד לציבור החרדי וזאת להקל במעט על מצוקת הדיור במגזר החרדי.

נציין כי בשלב זה, המכרז פתוח ליזמים בלבד ולא לציבור הרוכשים. פרסום תוצאות המכרז יפורסמו בעוד מספר חודשים ומיד לאחר מכן ייצא הפרויקט להרשמה לציבור הרחב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו