האבחנה של רופאי 'טרם' במודיעין עילית: התינוק בלע זוג מפתחות

נחום גיטלר מנהל סניף טרם במודיעין עילית: "המקרה הזה הוא אחד ממקרים רבים אשר הצוות בסניף מודיעין עילית מזהה באבחון ראשוני מציל חיים ונותן מענה מקצועי לתושבי מודיעין עילית והסביבה"

מקרים רבים ויוצאי דופן נרשמו ברשת 'טרם', אבל המקרה הבא הצליח להפתיע גם את הוותיקים.

באחרונה הובא למיון 'טרם' במודיעין עילית תינוק כבן 10 חודשים, כשהוריו מספרים על שיעול וחום.

לאחר שהחום סירב לרדת, חרף טיפול בקופת החולים, החליטו ההורים לפנות למיון 'טרם, שם בוצע צילום חזה בחשד לדלקת ריאות. הרופאים נדהמו לגלות בצילום הרנטגן כי הילד בלע זוג מפתחות.

מייד לאחר טיפול ראשוני במיון 'טרם' הועבר הילד לבית החולים שערי צדק שם הצליחו הרופאים בפעולה מהירה ומדויקת בחדר ניתוח, להוציא את המפתחות מגופו דרך הושט.

ההורים הנדהמים סיכמו ואמרו "קרה לנו נס גדול. לא היה כל סימן לכך שהתינוק בלע מפתחות ואנו מודים ושמחים שעלינו על זה לפני שנגרם נזק".

ד"ר דוד זלוטניק סמנכ"ל רפואי ברשת 'טרם': "אנחנו מטפלים במאות מקרים בשנה של בליעת גוף זר, אבל המראה שראינו כאן בכל זאת היה יוצא דופן".

הוא הוסיף וקרא לציבור ההורים לפקוח עיניים ולהיות זהירים "בכל מקרה של חשד לשאיפת או בליעת גוף זר, יש לפנות לבדיקה רפואית על מנת לאבחן ולטפל במהירות ולמנוע נזקים נוספים".

נחום גיטלר מנהל סניף טרם במודיעין עילית: "המקרה הזה הוא אחד ממקרים רבים אשר הצוות בסניף מודיעין עילית מזהה באבחון ראשוני מציל חיים ונותן מענה מקצועי לתושבי מודיעין עילית והסביבה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ה' ישמר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו