Menachem Lederman/Flash90

"החלטנו מיד לעזור": נתניהו נפגש היום עם ראש עיריית נוף הגליל • צפו

ראש הממשלה נפגש עם רונן פלוט וזאת בהמשך להנחיית רה"מ נתניהו להביא לאלתר החלטת ממשלה לסיוע ושיקום הפגיעות בעיר נוף הגליל. נתניהו: "קיבלנו מיד החלטה בממשלה להביא 25 מיליון שקל. אני יודע שנאבקתם קשה ואני שמח שאנחנו יכולים להגיש עכשיו סיוע"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם ראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט וזאת בהמשך להנחיית רה"מ נתניהו להביא לאלתר החלטת ממשלה לסיוע ושיקום הפגיעות בעיר נוף הגליל.

נתניהו: "בשבוע שעבר חווינו עוד פעם גל של שריפות והבאנו את מטוסי הכיבוי שהיה לי הכבוד להקים אותם. גם כוחות הכיבוי שלנו פעלו נאמנה. אבל אני יודע שנגרם נזק להרבה יישובים, בראש ובראשונה לנוף הגליל. אני גאה על כך שקיבלנו מיד החלטה בממשלה להביא 25 מיליון שקל לך, רונן פלוט, ראש העיר ולתושבים. אני יודע שנאבקתם קשה ואתה נאבקת בשריפות הללו, ואני שמח שאנחנו יכולים להגיש עכשיו סיוע לשיקום".

פלוט: "אני רוצה להודות לראש הממשלה. הרבה אנשים הופתעו בעיר, איך זה שראש הממשלה פעל כל כך מהר יחד עם הקורונה. אמרתי ׳אתם מופתעים? אני לא. אני מכיר את ראש הממשלה הזה, כך הוא עושה וכך הוא פועל׳. בשם כל תושבי העיר אני רוצה להגיד לו תודה רבה. תודה על כל מה שעשית, תמשיך לעשות כל מה שאתה עושה ואנחנו כל הזמן אתך."

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו