החל מהערב: בית שמש עיר ירוקה

החל מהערב העיר בית שמש על פי מדד הרמזור של הפרויקטור פרופ' רוני גמזו היא עיר ירוקה. "אחרי מאמצים והקפדה על הנחיות משרד הבריאות בית שמש הפכה הערב לעיר ירוקה"

החל מהערב העיר בית שמש על פי מדד הרמזור של הפרויקטור פרופ' רוני גמזו היא עיר ירוקה – כך נמסר מטעם העירייה.

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "אין דבר העומד בפני הרצון של תושבי העיר בית שמש. אחרי מאמצים והקפדה על הנחיות משרד הבריאות בית שמש הפכה הערב לעיר ירוקה. אמנם זהו רגע של שביעות רצון אבל הוא בעיקר מחייב אותנו תושבי העיר לעתיד, כדי שהעיר בית שמש תשאר ירוקה חובה על ככל תושבי העיר להמשיך במאמצים ולשמור על ההנחיות".

"לקראת הדיון מחר בקבינט הקרונה סביב חזרת תלמידי בי"ס למתכונת ללמידה נכון יהיה לאמץ בכלל ישראל את מודל בית שמש לחינוך "מהוראה ללמידה" בו מתקיימים לימודים ברחבי העיר במרחבים הפתוחים. מודל בית שמש לחינוך אומר אין צורך להעמיד במבחן למידה מול בריאות תלמידים. אפשר גם וגם".

"אני רוצה להודות לכלל תושבי העיר על המאמץ ולחמ"ל העירוני המשלב את פיקוד העורף, אירגוני סיוע , נציגי מע' בריאות עירונית, רכזי שכונות ועובדי עיריית בית שמש בניצוח סא"ל רונן בוקובזה ואיציק קניזו על עבודה אדירה. מרגש לראות דתיים, חילונים, חרדים עושים הכול למען בית שמש", דברי בלוך.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו