David Cohen/Flash90

צפת מציגה: יוזמה חדשנית ומקיפה לבני הישיבות בתקופת הקורונה

ביזומת ראש העיר ויו"ר מחלקת חינוך חרדי - נפתח מוקד בו מרוכז המידע על בחורי ישיבות שעדיין לא חזרו למסגרות. לאחר מיפוי יערכו פעילויות מגוונות בהכוונת אנשי חינוך לבחורי הישיבה, על מנת לתת מענה לבעיה הקיימת. כבר במהלך השבוע החולף התקבלו פניות רבות למוקד

בתקופה זו של הקורונה בה המסגרות אינן פועלות כסידרן, מתקבלים מהשטח נתונים שמהם עולה כי יש בחורי ישיבות עדיין לא חזרו למסגרות, מה שעלול לגרום לבעיות רבות, חינוכיות ואחרות. בעקבות פניות רבות שהגיעו למחלקת חינוך חרדי בעת האחרונה, יצאו השבוע ראש עירית צפת שוקי אוחנה וסגנו יו"ר מחלקת חינוך חרדי ישראל סברדלוב ביוזמה מקיפה על מנת לאתר ולמפות את היקף התופעה, ולאחר מכן לתת לה מענה פרטני וכוללני.

במסגרת יוזמה זו נפתח מוקד בו מרוכז המידע ודרכו אף ניתן להצטרף לפרויקט. וכבר במהלך השבוע החולף התקבלו פניות רבות למוקד.

לאחר המיפוי של המצב הקיים, יערכו פעילויות מגוונות בהכוונת אנשי חינוך לבחורי הישיבה, על מנת לתת מענה לבעיה הקיימת, תוך שיתוף פעולה עם הישיבות בהם לומדים הבחורים, ותוך התאמה לסגנונות השונים של המסגרות והבחורים.

בלשכת סגן ראש העיר אומרים ל'חדשות JDN' כי הפריחה של הקהילה החרדית בצפת הביאה לגידול חד במספר התלמידים, מה שמצריך להרחיב את המענה העירוני, וכי בחודשים הבאים אי"ה יצאו לדרך תוכניות נוספות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו