סמוטריץ': "דרום תל אביב – משימה לאומית"

במהלך סיור שערך ח"כ סמוטריץ בדרום ת"א, הוא שוחח עם תושבים במקום שסיפרו לו על הפחדים עמם הם מתמודדים. שפי פז ודורון אברהמי: "התגייסותו של סמוטריץ מעודדת אותנו ונותנת לנו תקווה". סמוטריץ': "דרום תל אביב זו משימה לאומית. מדינת ישראל מוותרת על חלקים גדולים מתל אביב ואין פוצה פה"

החזית לשחרור דרום תל אביב אירחה היום את יו"ר האיחוד הלאומי חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ לסיור בדרום תל אביב. במהלך הסיור, שהועבר על ידי שפי פז ודורון אברהמי מהחזית לשחרור דרום תל אביב, שוחח ח"כ סמוטריץ עם תושבי דרום העיר שסיפרו לו על הקושי והפחד שהם חווים מהמסתננים, על מוסדות החינוך שהתרוקנו מתושביה המקוריים של העיר, על החמארות הלא חוקיות שצצות כפטריות לאחר הגשם ועל הפרות תקנות הקורונה החוזרות ונשנות מצד המסתננים.

שפי פז ודורון אברהמי, מסרו: "התגייסותו של ח"כ סמוטריץ מעודדת אותנו ונותנת לנו תקווה. לאחר שחווינו אכזבה מחברי כנסת ושרים שהבטיחו לנו אין ספור הבטחות אך לא קיימו, הרגשנו שהפעם זה אחרת. אנו מקווים שבצלאל יקדם את האינטרסים של תושביה האמיתיים של דרום העיר, וילווה אותנו עד לגירוש כלל המסתננים חזרה לארצם. הקורונה היא הזדמנות שלא תחזור לגירוש ואנו מצפים שהממשלה תנצל את ההזדמנות בזמן שנשאר".

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ': "דרום תל אביב זו משימה לאומית. מדינת ישראל מוותרת על חלקים גדולים מתל אביב ואין פוצה פה. מסתנני עבודה מסודן ואריתראה מנצלים את חוסר המשילות של מדינת ישראל, משתלטים על דרום העיר ומייצרים פחד ואלימות. זה מצב שלא ניתן לקבל. לתושבי דרום תל אביב אני מבטיח, הסבל שלכם לא עובר מתחת לרדאר, החזרת המסתננים לארצם זו משימה ציונית וחברתית ממעלה ראשונה. בכל תפקיד בו אהיה, אני חייל שלכם ואציף את הכאב הגדול שלכם ואאבק למענכם. לא ננוח עד שנחיל ריבונות על דרום תל אביב."

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו