Roy Alima/Flash90

לאחר התערבות משרד החינוך: גרינברג התקפל ופתח את בית הספר החרדי

לאחר שאתמול סגר ראש עיריית פתח תקוה את בית הספר 'בית יעקב' בעיר בניגוד להנחיות ועורר את זעמם של ההורים, הבוקר, בעקבות התערבות משרד החינוך, התקפל גרינברג ואיפשר את פתיחת הלימודים, "ראש העיר הבין שהוא טיפס על עץ גבוה והתקפל"

לאחר שאתמול (ראשון) סגר ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג את בית הספר 'בית יעקב' בעיר בניגוד להנחיות ועורר את זעמם של ההורים, הבוקר, בעקבות התערבות משרד החינוך, התקפל גרינברג ואיפשר את פתיחת הלימודים.

"ראש העיר הבין שהוא טיפס על עץ גבוה והתקפל", אומר הורה לתלמידות בבית הספר ל'חדשות JDN'. "יש חוק, אם כל הכבוד לגרינברג, גם הוא לא מעל החוק. את הפגיעה שאתמול נפגענו אף אחד לא יחזיר, אבל לפחות לפעם הבאה הוא ידע שהחרדים הם לא תושבים שיעשה בהם כרצונו", מסכם.

כזכור, עיריית פתח תקווה הודיעה אתמול כי בית הספר 'בית יעקב' ברחוב סעדיה גאון במרכז העיר פתח תקווה יסגר לחמישה ימים, עד יום שישי השבוע. זאת בשל זינוק התחלואה בקרב התלמידות, וכדי למנוע התפרצות תחלואה המונית. הורי התלמידות הופתעו לשמוע על סגירת בית הספר וטענו כי הצעד נעשה בניגוד להנחיות משרד הבריאות.

התלמידות שהגיעו לבית הספר נתקלו בראש העיר כשהוא מלווה במאבטחים החוסמים את הכניסה לבית הספר. ההורים הזמינו למקום משטרה בטענה כי הוא פועל בניגוד לחוק וכי אין לו סמכות להחליט על סגירת בית הספר, ואף כינו אותו "בריון" וצעקו "בושה למשטרת פתח תקווה".

הורה זועם אומר ל'חדשות JDN': "גרינברג החליט לסגור את הבית ספר החרדי בניגוד להנחיות של הרמזור ובניגוד להנחיות משרד החינוך, זה פשוט אבסורד", עוד הוא אומר כי "מדובר זה בבית ספר של מעל 1000 ילדות וראש העיר סוגר אותו בלי הודעה מוקדמת, פשוט מקומם, במי הוא נלחם? בהורים שלא יכולים לעבוד?".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו