ירוק בעיניים בעיר הצפונית: כרמיאל מדורגת כעיר הירוקה ביותר

ירוק בעיניים בעיר הצפונית: כרמיאל מדורגת כעיר הירוקה ביותר

העיר כרמיאל נמצאת כעיר הראשונה והירוקה ביותר בארץ. לפניה בדירוג נמצאים רק מועצות, מושבים וקיבוצים שונים. יצוין כי כרמיאל הינה גם חלוצת החיסונים באזור, עם היציאה למבצע החיסונים הארצי הצליחו בעירייה לארגן מתחם חיסונים ראשון באזור לכלל הקופות

על פי מדדי משרד הבריאות המתפרסמים באתר משרד הבריאות עולה כי העיר כרמיאל נמצאת כעיר הראשונה והירוקה ביותר בארץ. לפניה בדירוג נמצאים רק מועצות, מושבים וקיבוצים שונים.

יצוין כי כרמיאל הינה גם חלוצת החיסונים באזור, עם היציאה למבצע החיסונים הארצי הצליחו בעירייה לארגן מתחם חיסונים ראשון באזור לכלל הקופות, יחד עם קמפיין נרחב הקורא לכלל האוכלוסייה לצאת ולהתחסן שכלל פנייה לכלל המגזרים ואף רב העיר הרב אברהם צבי מרגלית שליט"א הגיע בעצמו למתחם החיסונים עם פתיחתו לקבלת חיסון ויצא בקריאה להקדים ולהתחסן.


קריאת רב העיר להתחסן

סגרה"ע פנחס סירוקה שאף הקים בלשכתו חמ"ל קורונה קהילתי הנותן מענה למשפחות בבידוד והסברה לציבור הרחב מגיב לתוצאות המבורכות "הדירוג המצוין הינו פרי שיתוף פעולה של תושבי העיר והיענותם המרשימה למסע ההסברה שעורכת העירייה בניצוחו של ראש העיר שלנו משה קונינסקי לאורך כל התקופה לכלל המגזרים, הקפדה מיטבית על ריחוק מסיכות היגיינה, מניעת התקהלויות ועידוד החיסונים הם גורמי ההצלחה. התודה היא לתושבים".

לסיום הוא הוסיף כי "חייבים להמשיך הלאה בשמירה על כל ההנחיות גם בחג הפורים המתקרב ובא, כדי שנמשיך במגמה הזו שהינה תנאי הכרחי לחזרה מהירה לשגרה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו