בעיריית צפת מסכמים בהצלחה את פרויקט ישיבות בין הזמנים

במהלך החודש פעלו הישיבות באופן מעורר התפעלות, ובמהלך בין הזמנים זרמו ללשכת סגן ראש העיר הרב סברדלוב פניות חדשות רבות של רכזי ישיבות בין הזמנים המבקשים להצטרף לפרויקט העירוני, מה שהצריך הגדלת המענה

קראת בין הזמנים של פסח, יזם ראש העיר מר שוקי אוחנה מיזם ישיבות בין הזמנים בהיקף נרחב לכלל קהילות הקדש בצפת, ולצורך כך נערכה מחלקת חינוך חרדי בראשות סגן ראש העיר הרב ישראל סברדלוב והקימה מערך של ישיבות בין הזמנים ופעילויות מגוונות לבחורי הישיבה בעיר, על מנת לתת מענה לבני הישיבות החוזרים לביתם לאחר זמן חורף מלא וגדוש בעמל התורה, כאשר הפעם הצורך חזק מתמיד, שכן השנה הזו היתה מאתגרת במיוחד בצל נגיף הקורונה, דבר שיצר השלכות נרחבות, בין השאר גם על בחורי הישיבות.

ואכן, במהלך החודש פעלו הישיבות באופן מעורר התפעלות, ובמהלך בין הזמנים זרמו ללשכת סגן ראש העיר הרב סברדלוב פניות חדשות רבות של רכזי ישיבות בין הזמנים המבקשים להצטרף לפרויקט העירוני, מה שהצריך הגדלת המענה.

בעקבות כך, העלה הרב סברדלוב את הדברים לפני ראש העיר מר אוחנה אשר בחן את הדברים והורה להרחיב באופן מיידי את ההקצאה התקציבית מתוך מטרה שלא ישאר בחור ישיבה ללא מענה. ואכן לאחר האישור התקציבי, הורחב הפרויקט וניתן מענה לכלל הבחורים.

בנוסף לישיבות בין הזמנים, חזרה העיריה להפעיל באופן מלא את ה'מגדלור' המרכז של בני הישיבות בניהולו של הרב אלעד חדד, מדובר בפעילות חויתית לבחורים על מנת שיוכלו לאגור כח לקראת זמן קיץ הבעל"ט, יצוין כי מדובר לאחר תקופה ארוכה בה הפעילות הייתה מצומצמת בעקבות הסגר.

כמו כן פעילות בנות הסמינרים שעל ידי עירית צפת בשיתוף משרד השיכון במרכז 'עלמה' בניהולה של הגברת פ ויזל חזר לפעילות עניפה וחויתית עבור בנות הסמינרים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו