מכת הפריצות במודיעין עילית: המשטרה תפסה פלסטיני שפרץ לבתי כנסת בעיר

בחודשים האחרונים חלה עלייה במספר מקרי הפריצה במודיעין עילית, במסגרת פעילות מוגברת של כוחות משטרה יחד עם כוחות צה"ל בעיר לאיתור ותפיסת חשודים בהתפרציות נעצר חשוד פלסטיני תושב הכפר בית עינאן בחשד שפרץ לבתי כנסת בעיר

במסגרת פעילות מוגברת של כוחות משטרה יחד עם כוחות צה"ל בעיר מודיעין עילית לאיתור ותפיסת חשודים בהתפרציות נעצר חשוד פלסטיני תושב הכפר בית עינאן בחשד שפרץ לבתי כנסת בעיר. בחיפוש שנערך בביתו וברכבו אותר על ידי הכוחות רכוש החשוד כגנוב מבתי כנסת בעיר ורכוש נוסף החשוד כגנוב.

במטרה מסכמים את גל הפריצות האחרון בעיר ואומרים כי הפעילות המבצעית והממוקדת של כוחות המשטרה וכוחות הביטחון נגד התפרציות וגניבות שאירעו לאחרונה בעיר מודיעין עילית הביאה עד כה למעצרם של כ-20 חשודים פלסטינים בחשד למעורבותם בהתפרציות וגניבות בעיר וסביבתה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל יחד עם כוחות הבטחון ימשיכו לפעול בנחישות הן במישור הגלוי והן במישור הסמוי לאיתור חשודים בהתפרציות וגניבות לתפיסתם והבאתם לדין".

כזכור, בחודשים האחרונים חלה עלייה במספר מקרי הפריצה במודיעין עילית, ובשל העובדה שהתושבים חשו שאין מענה מספק מצד המשטרה וצה"ל, שלא חוסמים את הערבים החודרים לעיר דרך הפרצות בגדר, החליטו לעשות מעשה והקימו ארגון 'השומרים', שמתנדביו מפטרלים בלילות.

בשבוע שעבר עצרו התושבים חשוד פלסטיני שניסה לפרוץ בבית, והמתנדבים, בסיוע שכנים, עיכבו את אחד החשודים עד לבואם של כוחות המשטרה. תושבים בעיר סיפרו כי קבוצה שהתארגנה כדי למנוע פריצות לבתים תפסה את החשוד, אך הוא ריסס עליהם גז פלפל – בתגובה, החלו מספר תושבים להכותו על מנת שלא יברח.

לפי הדיווח של 'כאן חדשות', החיילים והשוטרים חצצו בין הפורץ שנעצר לתושבים ובמהלך האירוע ירה אחד החיילים באוויר. החיילים הסבירו כי הירי בוצע מאחר שחשו סכנה ובניסיון להניס את התושבים שהקיפו אותם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תפסיקו להעסיק ערבים!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture