Yonatan Sindel/Flash90

ראש העיר בני ברק חשף את מצבו הרפואי והרגיע: "אני חש ב"ה בטוב"

"לצד ההתמודדות עם מגפת הקורונה נאלצתי להתמודד בחודשים אלו עם אתגר רפואי של טיפול אונקולוגי הנמשך גם בימים אלו", עדכן ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין, שהרגיע עם זאת: "ענייניי האישיים לא השפיעו ולא ישפיעו על ניהול העיר"

ראש העיר בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין המכהן גם כמזכיר מועצת גדולי התורה של מפלגת דגל התורה, עדכן היום (ראשון) במצבו הבריאותי, והרגיע כי לפי הערכת הרופאים הוא יכול לעבוד כרגיל.

בהודעת עדכון לעובדי העירייה כתב, "בשנה האחרונה התמודדנו עם אתגרים ומשברים בריאותיים מורכבים, ויחד איתכם ועם צוות עובדים ומנהלים נפלא, זכינו בעזרת השם להתגבר ולעמוד ולצאת מחוזקים. אני מבקש לשתף אתכם באופן אישי, שלצד ההתמודדות עם מגפת הקורונה נאלצתי להתמודד בחודשים אלו עם אתגר רפואי של טיפול אונקולוגי הנמשך גם בימים אלו".

"בברכת משלחיי מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, בתפילה לסייעתא דשמיא ויחד עם משפחתי הנפלאה, רופאיי המסורים וכח עשייתנו המשותפת כשלוחי ציבור, בעזרת השם בקרוב הכל יהיה מאחורינו".

הרב רובינשטיין הוסיף, "כפי שכל אחד מכם יודע, ענייניי האישיים לא השפיעו ולא ישפיעו על ניהול העיר, ולשמחתי בחסדי השם ובהתאם להערכת הרופאים, הטיפול אינו מפריע לי במילוי שליחותי. אני חש ב"ה בטוב ובכוונתי להמשיך כפי שהיה עד כה".

לסיום כתב: "אני מודה לכם על תשומת הלב ועל הגיבוי שניתן לאורך כל השנה האחרונה וגאה בכם על ההצלחה המשותפת. שלכם, אברהם רובינשטיין".

מקורביו מבקשים מהציבור להתפלל עבור הרב אברהם בן שרה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו