שמחת התורה בנס ציונה

המונים השתתפו בערב בשמחת הכנסת ספר תורה וחנוכת בית מדרש חדש של "שובה ישראל" בנשיאות האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, במהלך האירוע הוקרנו דבריו של האדמו"ר שנמצא בימים אלו במרוקו

הערב נערכה חנוכת בית המדרש החדש של "שובה ישראל, בנס ציונה, שמצטרף לכשמונים בתי מדרשות של קהילות "שובה ישראל", בארץ ובעולם, כשמידי חודש נוספים סניפים נוספים של "שובה ישראל" מלבד אלו הפזורים ברחבי הארץ, ברחבי ארה"ב, במרוקו, צרפת, אנגליה, ובעוד מדינות, בתנופה בלתי פוסקת.
חנוכת בית המדרש החדש שממוקם ברחוב גולי דמשק 8, לוותה בהכנסת ספר תורה ובמעמד שסחף לריקודי שמחה שמחתה של תורה רבים מתושבי העיר, ששמחו לפתיחת מרכז רוחני חדש בעיר.
באירוע עצמו הוקרנה ברכתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א ראב"ד מרוקו, שעומד מאחורי דרבון והקמת כל בתי המדרש ברחבי העולם, כשתלמידיו וחסידיו מפיצים אור תורה ויראה בכל רחבי תבל.
ר נדב זבדה מייסד בית המדרש, ומתלמידי האדמו"ר, סיפר בהתרגשות על הפעילות המתוכננת במקום, במסורת בתי המדרש הרבים של "שובה ישראל" להגיע לכל יהודי, ולקרב כמה שיותר יהודים לאבינו שבשמים" הוא אומר, ומצביע על פעילות מדהימה של שיעורי תורה וקירוב רחוקים שנעשית בכל בתי המדרש של שובה ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture