צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ירושלים: נהג רכב נפצע קשה בתאונה עם הרכבת הקלה

נהג הרכב נפצע פונה לבי"ח שערי צדק במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, מורדם ומונשם. התאונה התרחשה ברחוב הרב צבי יהודה פינת שדרות הרצל בירושלים. חובש: "ראינו את נהג הרכב לכוד כשהוא מעורפל הכרה לאחר תאונה עם הרכבת הקלה"

כוחות החירום הוזעקו היום (חמישי) בעקבות דיווח על נהג רכב שנפצע קשה כתוצאה מתאונה עם מעורבות רכבת קלה ברחוב הרב צבי יהודה פינת שדרות הרצל בירושלים. הכוחות העניקו סיוע ראשוני גבר כבן 50 ופינו אותו בהמשך לבי"ח שערי צדק במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, מורדם ומונשם.

ממד"א נמסר כי בשעה 14:03 התקבל דיווח על תאונת דרכים בין הרכבת הקלה לרכב פרטי בקרית משה בירושלים. חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שערי צדק גבר כבן 50 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, מורדם ומונשם.

פראמדיק מד"א ליאור לוי וחובש רפואת חירום שמחה גולדמן סיפרו: "הגענו למקום התאונה וראינו את נהג הרכב לכוד כשהוא מעורפל הכרה לאחר תאונה עם הרכבת הקלה. חילצנו אותו במהירות וביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל קיבועים, חבישות ומתן תרופות ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה."

ממשטרת ירושלים נמסר כי בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות התאונה לאחר שהנהג פונה לטיפול רפואי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו