פיקוד העורף התקין צופר ציבורי בסמוך לשכונת המשקפיים ברמת בית שמש א'

במהלך מבצע 'שומר החומות' התקבלו מספר פניות מתושבים אשר לא שמעו את צופרי החירום בשכונת המשקפיים. העירייה פנתה לפיקוד העורף והיום התקינו בסמיכות לשכונה צופר חדש

היום (רביעי) התקין פיקוד העורף מחוז ירושלים צופר ציבורי בסמוך לשכונת המשקפיים המתפתחת ברמת בית שמש א'. את פעולת ההתקנה הוביל סרן במיל' איציק זיקרי, סגן מפקד פלוגת התרעה. את תיאום פעילות ההתקנה ביצע צחי אלימלך מאגף הביטחון של עיריית בית שמש.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "במהלך מבצע 'שומר החומות' התקבלו מספר פניות מתושבים אשר לא שמעו את צופרי החירום בשכונת המשקפיים. העניין הועלה בהערכות מצב ומיד לאחר מכן התרענו על כך בפני פיקוד העורף, שפעל במהירות בנושא".

"אנחנו פועלים ללא הרף על מנת להקנות לתושבים שלנו את תחושות הביטחון והשקט להם זכאים כל תושבי הארץ. אני שמחה על המהלך ואנו נמשיך לעקוב אחר העניין תוך שיתוף פעולה הדוק עם פיקוד העורף לצורך וידוא תקינות הציוד ברחבי העיר".

אלעד מרום, קצין קשר מחוז ירושלים בפיקוד העורף: "היום הותקן צופר עבור שכונת המשקפיים. השכונה מאופיינת כשכונה בעלת תושבים חרדים אשר המענה העיקרי עבורם זה הצופר המרחבי. לכל אחד 3 צופרים, ציבורי, ביתי, אישי. פיקוד העורף מספק לכם התרעה והנחיה מצילת חיים בכל מקום בו אתם שוהים. אנו מנצלים הזדמנות זו על מנת להבהיר שוב: הקפידו על ההנחיות, ובכל מקרה של ספק- יש להיכנס למרחב מוגן".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו